Aangezien ik zo gauw geen everquest 2 topic kan vinden vind ik het maar eens tijd om er 1 te maken. EVERQUEST 2 Ik heb sinds gister Everquest 2 en hij bevalt me heel goed. Heb voorheen echt behoorlijk veel WoW gespeeld en was wel toe aan een nieuwe goede MMO. Wat me meteen opviel waren de mooie graphics, alles ziet er scherp uit en de gevechten zien er ook redelijk tot behoorlijk spectaculair uit In game screen: Hetgeen wat ook opvalt is dat deze game erg relaxt te besturen is. Het lopen en draaien van de camera is enigzins gelijk aan het besturingssysteem in WoW, fijn dus . Ze hebben goed hun best gedaan met races en classes. Er is namelijk een ruime keuze in beide gevallen. Er zijn 16 verschillende races, allemaal te creeren zoals je zelf wilt. Bijvoorbeeld, grootte van ogen, kleur lens, grootte van je kaken, jukbeenderen e.d. Allemaal zeer uitgebreid. Races: - Barbarian. - Dark Elf. - Dwarf. - Erudite. - Froglok. - Gnome. - Half elf. - Halfling. - High elf. - Human. - Iksar. - Kerra. - Ogre. - Ratonga. - Troll. - Wood Elf. Maar races zijn niet het enigste uitgebreide, er zijn namelijk ook 24 verschillende classes. Classes: - Assassin. - Berserker. - Brigand. - Bruiser. - coercer. - Conjuror. - Defiler. - Dirge. - Fury. - Guardian. - Illusionist. - Inquisitor. - Monk. - Mystic. - Necromancer. - Paladin. - Ranger. - Swashbuckler. - Shadowknight. - Templar. - Troubador. - Warlock. - Warden. - Wizard. Het spel is goed uitgewerkt. Zo kun je zelfs je eigen huis kopen en ook zelf inrichten. Dus meubilair kopen en zelf plaatsen . Uitermate origineel al zeg ik het zelf. Hier nog wat screens: Zie hier voor de Officiele website. Ikzelf heb dan gister everquest 2 (origineel) van bol.com binnen voor maar 15 euro. Maar dat is de originele. Er zijn ook nog 3 Expension packs en 3 Adventure packs verschenen. Nou, post er maar op los
ziet der wel vet uit, maar moet je hier ook voor betalen net als wow? teminste je moet toch per maand betalen om wow te kunnen spelen
Yep, gebruik voortaan even de Edit knop. Dit i.v.m dubbelposten. Everquest 2 ziet er cool uit! Zo heel veel rassen, welk ras ben jij eigenlijk?
Ben nu een dark elf berserker. En het spel ziet er zéker mooi uit ja. Heeft iets weg van de sfeer/stijl als in oblivion. En ja je moet betalen voor dit spel, 15 euri per maand zoiets. en bij de game zit een gratis maand.
WoW is een stuk vriendelijker voor mensen die niet al teveel tijd hebben. EQ is nog veel meer grinden en raiden dan WoW.
WoW vriendelijk!? Ach ja, het is dat sommige mensen er MEER dan 7000 uur achter hebben gezeten...(stuk of 3 van dat soort gasten in m'n Xfire lijst ). Verder zelf nooit echt tijd voor dit soort spellen, lijken me opzich wel vet om in te zitten.
Vriendelijker EQ2 heeft me nooit echt kunnen trekken, de reacties vanuit de gaming community spreken voor zich imo. WoW is niet perfect maar voor mij atm de beste mmorpg. Vind sowieso dat EQ2 wel erg veel rassen en klasses heeft. Kan nooit stuk voor stuk goed zijn uitgewerkt, en het lijkt me wel erg gecompliceert raiden mochten ze wel allemaal goed en origineel zijn uitgewerkt.
ik vind het echt dom dat je moet betalen om te kunnen spelen, net zoals bij wow...daarom koop ik ze niet, anders denk ik wel..want opzich lijkt het me super strakke games maarja
Naja weet je wat het is? Als spelers betalen kunnen de developers steeds verder aan de game werken. En daarom betaal ik gewoon graag. Moet je maar eens zien wat er allemaal wel niet uitgekomen is voor eq2 aan add-ons... Bij gratis mmos kun je dat wel vergeten. En juist omdat het spel dan heel uitgebreid is, is het heel erg vet om te spelen That's the way it goes.
Agree, het kost wat om zo'n groot project gaande te houden. En aangezien dit zo'n enorme ervaring is, heb ik er het graag voor over. 13 euro voor een maand WoW is het meer dan waard. 50 euro voor een game die ik 10/20 uur speel? Is het niet waard. Voor die 13 euro speel ik namelijk een game 200/250 uur.
Mijn lv 22 Wizard: In een party: Ben nu btw aan het spelen op een PvP server. PvP loont behoorlijk aangezien je gewoon de helft van het geld wat je slachtoffer heeft, krijgt + Soms een item uit zn inventory en Jij en je guild krijgen status points. Daarom is het verstandig om al je geld op je bank te zetten als je uit de stad gaat want jij kan ook geld verliezen. Dat vind ik eigenlijk best mooi aan Eq2, je zit niet alleen in een guild, nee je doet er dingen voor. Zo krijgt je guild soms status punten voor quests die jij complete, en zoals bovengenoemd ook als je PvPed . Zeker te weten is Eq2 een heerlijke MMOrpg
Als ik dit allemaal weer zo zie krijg ik weer zin om te spelen Ik heb een tijdje geleden even 2 weken pauze gehad van WoW en EQII gebropeerd, de game is leuk en dat tradeskill systeem is ronduit geweldig! Maar mijn Gforce bakt er niks van met deze game mijn eigen character word niet eens gerendered als ik uitzoom heb trouwens een Geforce 6200SE *schaamt zich nu heel erg* Maar ik ben hard aan het sparen voor een nieuwe PC want heb inmiddels een vaste baan, volgende maand is het zover! en dan ga ik de game denk ik weer oppakken Denk dat ik een inquisitor wil worden Misschien tot in EQ dan maar ( norrath toch? ) PS: die voice-overs zijn ook erg vet in de game! PSS: en bovenstaande poster heeft helemaal gelijk, is erg vet dat guild systeem, loot je een fabled item dan komt dat ik on het logboek van het gilde te staan enzo. En heritage quests enzo