Weer een ex xbox game Ubi Soft, een van s’ werelds grootste video game ontwikkelaars en uitgevers kondigt vandaag Deathrow aan. Deathrow is een snel teamsport met vele gevechten dat ontwikkeld wordt door het Zweedse SouthEnd Interactive. De game zal exclusief voor de Xbox uitkomen. In Deathrow zijn er geen regels. Alleen de snelste en sterkste spelers blijven overeind in dit spelletje. Deathrow mixt een snelle third-person actie game gameplay met een coöperatieve gameplay elementen. Het is een beetje te vergelijken met rugby, alleen is dit veel grover waarom is hier bijna (en ik zij BIJNA) altijd minder snel niews dan op andere sites
Was effe ergens anders waar een klein beeldscherm was. Dus zei ik dat effe erbij. Maar nu ben ik weer thuis.
MOEAHAHAHHAHAHAA!!!!!!....FLMAO..maar zieter wel wappie uit man..woohoooo zal wel niet ingame zijn ofwel!
Ziet er echt wel phat uit zeker als dat 3e plaatje ook in-game zou zijn. Dat wordt weer een spel voor op de wachtlijst Geen regels... dat bevalt me wel..(laat me jullie die gedachtens maar niet voorschotelen)
Ja, wordt wel wat. En idd vind ik geen regels het boeiendste onderdeel, jammer dat je mijn gedachten daar over niet wil horen