1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 18 apr 2006.

  1. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier alvast een topic voor de examens van 2006. Hier kan je het hebben over wat je doet, welk profiel, welke vakken erbij etc. knal hier gewoon alles neer wat met je examen te maken heeft. Eventuele links naar goede samenvattingen, proefexamens etc zijn natuurlijk ook welkom.
     
  2. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf doe VWO met EM. In de vrije ruimte heb ik filosofie en informatieekunde, waarvan ik informatiekunde al afgesloten heb. ik sta overal voldoende tot ruim voldoende voor, dus ik vrees niet echt voor mn leven ofzo. toch is vooral filosofie een rotvak om te leren, gezien het boek waar niet door te komen is.

    nuttige links:
    www.havovwo.nl <== proefexamens met uitwerkingen
    http://members.home.nl/rsmeets/ <== economie hulpsite voor mensen die de LWEO methode gebruiken
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Ik zat er vandaag nog aan te denken om een topic als deze aan te maken. Ik doe VWO Profiel N&T met Economie als keuzevak. Vandaag mn totale schoolexamencijfer Wiskunde B1,2 gehad :)
     
  4. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    gelden schoolexamens ook in dit topic?:+
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb volgende week laatste toetsweek en over 1 maand precies begint ik aan mijn examen HAVO 5 E&M. Ik sta er opzich ook wel goed voor, alleen ik heb vorig jaar Frans al afgesloten met een 4.5. Dus dat is wel minder. Ik ga nu denk ik nog even examen maken.. Als ik zin heb :+
     
  6. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal vwo-ers hier, maar goed ik zelf doe vmbo sector bouw en denk dat ik het wel kan haalen. als er nog mensen zijn met sites voor proefexamens post die dan ff.

    greetz Jos
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.451
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vmbo exames dit jaar. Daarna op naar de havo. Dit is echt een eitje (tja ziekte). Maargoed ik maak me echt geen zorgen. Het enige wat ik bij moet werken is wiskunde hier heb ik teveel in gemist..
     
  9. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe havo N&T+biologie. Ga met 1 onvoldoende me examens in en heb alles afgesloten wat ik kon afsluiten. Voor de rest mag ik allemaal 5'en of lager halen en dan ben ik geslaagd.

    Opzich is dit ook wel een goede site, de examens+uitwerkingen van vorig jaar staan er tussen.
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  12. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Over een maand eindelijk Havo examens. Doe zelf het profiel E&M en heb centraal examen in Nederlands, Engels, Wiskunde, Economie, Aardrijkskunde en Geschiedenis.

    Goede site voor Havo/Vwo is http://www.havovwo.nl/.
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    ik het zelfde als simmertje
     
  14. Ik deed vorig jaar mijn VMBO-T examen. Zit nu op de HAVO en het gaat erg lekker :)

    /Mod En wat heeft dit met je examen 2006 te maken, niks nee. Het spammen van je mag wel wat minder worden


    /Mod Edit 2: Ik ga niet in discussie, maar voorbeeld van spam is deze post. Ook offtopic valt onder spam
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2006
  15. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe ook examen dit jaar!

    Ander link voor mensen met LWEO samenvattingen:
    http://home.quicknet.nl/qn/prive/dewinter/eco/
     
  16. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Karlijn is lief :D
     
  17. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Kende je die site al?...ik wel...zo handig met elke toets_O_ _O_ _O_
     
  18. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe dit jaar ook eindexamen; vwo met NT als profiel en M&O in vrije gedeelte. Bijna staan al mijn punten vast(schoolexamen) nog enkel 2 verslagen voor natuurkunde maken...
     
  19. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    YEAH eindelijk geen examen gezeik meer:9 vorig jaar mn HAVO gehaald en 2 jaar daarvoor mn MAVO-D .. Examens blijven kut.. die spanning:mad:
     
  20. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe VMBO omdat ik lui ben.... maar nu ga ik best verKK naar het examen.. met 5.5jes en 7.5 jes (en 1 acht..) dus das kloote én ik kan niet meer leren (ga ik xboxen enz enz dus geen zin er in.. en ik ben snel afgelijd.. maar ik denk dat ik het wel ga halen (als je al kijk dat ik vanaf klas 1 t/m klas 4 nooit heb geleerd en toch ben overgegaan....) :) maar mensen SUCCES :D
     

Deel Deze Pagina