1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 18 apr 2006.

  1. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    WHOOHOO! Helemaal géén onvoldoende voor ál mijn tentamens en volgens mij zelfs maar één 7 :eek: Motiveert niet echt om nog wat te doen voor mn CE maar gelukkig zullen mn ouders wel de oren van mn hoofd zeuren

    BTW op www.examenbundel.nl staan ook alle oude examens!
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit jaar examens. Zit in Havo 5 en doe examen is:

    M&O, Geschiedenis, Engels, Aardrijkskunde, Economie, Nederlands en Wiskunde A12.

    Heb er niet zoveel zin in. Vooral omdat ik ook Geschiedenis èn Nederlands heb op mijn verjaardag. Hoop wel dat ik slaag, 100% zeker ben ik er niet van.
     
  3. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al begonnen met leren? :p
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Grrr waarom begin je er nou over..
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah voor herkansingen :{ (oh wat hekel ik wiskunde) Gelukkig komt een grootstuk daar mee overeen met wat ik voor mijn exames ook moet doen.. Ben wel al begonnen aan bio: 4 boeken :{. De rest stelt niet zoveel voor.. Begin ik ergens volgende week wel mee.
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    even deze thread omhoog schoppen hoor :)

    Morgen beginnen de examens voor havo en vwo, dus iedereen succes en maak er wat moois van :thumbs:

    Ik doe zelf examen in N&T en begin vrijdag met WiskundeB2 :)
     
  8. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    erm.. vandaag was russisch al hoor :eek:

    *las t toevallig in de krant 8)
     
  9. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Doe Havo E&M.

    Begin maandag met Geschiedenis en Nederlands. De dag daarna Wiskunde A 1&2, waar ik dus het meeste tegenop zie.
    Wel balen dat je dus eerst tot half 5 je NL examen moet gaan maken, en dan de dag daarna Wiskunde hebt. Hopelijk trek ik het...:)
     
  10. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    wiskunde is toch geen leervak? :)
     
  11. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij wel... Elke dag weer:+

    Ik moet minstens 2 uur in een hoofdstuk stoppen wil ik ook maar de hoofdlijnen begrijpen... Drama dus;)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  12. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe precies hetzelfde wiskunde is voor mij wel te doen alleen gs is lastig vind ik
    Iedereen Succes!!!
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe VWO E&M met natuurkunde 1 en bio, morgen dus beginnen met bio. Gister maakte ik een examen, had ik een 6.3 maar die ik nu aan maken ben :confused: Echt erg. Met een 5.5 ben ik wel tevreden, maar er zit wel meer in als het een beetje meezit.
     
  14. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vrijdag mijn eerste eindexamen, namelijk Wiskunde B1,2.

    Zit er niet bepaald tegenop, alleen vind het wel raar, want heb een aantal eindexamens van vorige jaren gemaakt en sommige zijn echt te makkelijk en heb ik een 8 voor terwijl sommige weer veel moeilijker zijn waar ik dan bijvoorbeeld een 5 voor haal...

    (Maarja, ik zou een 3,9 kunnen halen voor Wiskunde B1,2 om er nog een voldoende voor te staan, moet dus wel te doen zijn :cool:)
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    i feel your pain.. Ik heb precies het zelfde.. Heb met m`n laatste herkansing van de 3e periode eindelijk m`n eerste voldoende binnen : een 6.5 waar ik erg blijk mee ben
     
  16. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen succes, ik begin vrijdag om half 2 tot half 5:confused: met wiskunde b.
    biologie en natuurkunde lijken me het zwaarst worden.
    dat heb ik dus ook, maar ik ga ervanuit dat het examen 2005 het dichtst in de buurt komt van wat we aankomend examen zullen krijgen (althans dat hoop ik, want 2005 was het makkelijkst;))
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  17. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Op www.alleexamens.nl staat:

    # Natuurkunde 1,2
    # Natuurkunde 1,2 (Compex)

    Ik doe N&T, ik neem aan dat ik de bovenste moet hebben?
     
  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dacht van wel geen idee wat compex is amar het lijkt me dat je de bovenste moet hebben (had ik ook gedaan)
     
  19. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Computers in Examens = compex :)

    gewoon die andere nemen, als je geen computer mag gebruiken tijdens het examen
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb morgen een examen bio. Ik heb het examen 2005-II gemaakt, daar had ik een 6,3 voor. Dus ik hoop maar dat het een richtlijn is voor wat ik morgen krijg.
    Alle eindexamenkandidaten russisch willen jullie jullie ervaringen even posten :+
     

Deel Deze Pagina