1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 18 apr 2006.

  1. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Zo zitten dr wel meer vakken tussen, waarvan ik dacht: Kun je dat kiezen joh? En dat het dan ook nog eens een CE vak is.

    Ik begin maandag, meteen van 9 half 5. Tussendoor even anderhalf uur pauze ofsow. Hebben ze wel lekker ingedeeld idd.
    Het is dat ik goed ben in Wiskunde, maar als je het nog een keer zou willen oefenen heb je daar echt geen zin meer in na zo lang geconcentreerd werken.

    Ik heb Geschiedenis 1x doorgelezen, maar nu te zeggen dat er veel is blijven hangen.
    Dekolonisatie is niet blijven hangen, Koude Oorlog is nog wel :+ (eerste deel nog even goed leren dus)
    Dat van Kind tot Burger krijg ik dus echt niet in mijn hoofd hea. Al die schoolwetten etc. Verder vind ik dat ook een ontzettend saai onderwerp.

    Iedereen veel succes iig met de examens ;) Ff er voor zorgen dat we allemaal kunnen \o/ :b: voor je diploma.

    @ Mr. E: je wil niet weten hoe lang ik er over heb gedaan om het Oosterlicht te vinden :+ Zo'n gast zei jah het is net voor het gemeentehuis. Nou, das niezo moeilijk die weet ik wel te vinden. Is het aan de andere kant van het terrein :{
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Maar 23 mensen in heel Nederland hebben Russisch gehad :b:

    Ik heb morgen mijn examen Management en Organisatie. Het is begrijpbaar, alleen fucking veel. Daarna op mijn verjaardag Geschiedenis en Nederlands:{

    Heb het profiel E&M. Ben een beetje nerveus voor morgen, maar heb er opzich wel vertrouwen in.
     
  3. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Succes Allemaal !
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ga ook morgen beginnen met Biologie. Gezellig hoor, examens. :+
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb op dinsdag mijn verjaardag:p Ik heb geschiedenis geleerd, maar ik slaag wel.
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja opzich wel, want wel lekker 3 weken achter elkaar vrij gehad :). Vind het niet zo heel erg en het zal allemaal wel meevallen denk ik. Iedereen overhyped het altijd te erg waardoor de helft daar met zenuwen gaat zitten.
    Op het examenrooster staat dat morgen russisch/fries/turks/arabisch en M&O worden afgenomen :)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0

    jup ik ook. Het meeste ken ik wel. Hopen dat het examen nou niet vol zit met dingen die ik nou net niet helemaal goed weet :{
     
  8. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    bagger AD :mad:
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel veel succes iedereen! Denk maar zo, als je dit haalt mag je daarna nog minstens 4 jaar naar school of de rest van je leven werken ;0 Geniet er dus maar van xD
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Yup, je moet er gewoon lekker relaxed tegen over staan. Maarja, ik heb misschien makkelijk praten aangezien ik maar 3 examens van het jaar heb. Als je er een stuk of 7 hebt (wat ik vorig jaar had) was ik toch wel wat gestresster. :)
     
  11. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    we hebben volgende week maandag pas bio hoor, toch.............?
     
  12. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen is VWO bio.
     
  13. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het bij (school)examens bij jullie altijd stil?

    Bij ons zijn er allemaal van die vervelende bruggertjes die tijdens de examens door de school gaan rennen, wat nogal een lawaai maakt.:'-(
     
  14. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zitten dit jaar in een dependance van onze school, de reden? ze hebben geen geschikt zeil om op de gymzaalvloer te leggen |:-

    normaal wel veel last van al die idioten die expres rondrijden met hun scooters tijdens de examens.. alsof die pruttelschroothopen stoer zijn ofzo :eek:
     
  15. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zitten dus in de gymzaal en daarboven zit bijvoorbeeld ook weer een lokaal, iedere x dat iemand zijn stoel maar een beetje verschuift in dat lokaal geeft al meteen een hoop herrie 8).
     
  16. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zitten ook in de gymzaal en ligt totaal geisoleerd van de rest van de school, ahhh proef de stilte.............:D:D
     
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor mij is de spannende periode aangebroken. Eindexamen VWO: het mag van mij zo snel mogelijk voorbij zijn (kan ik tenminste daarna weer volop modereren op XBW ;)). Gelukkig is m'n rooster best wel lekker: maandag geschiedenis, dinsdag aardrijkskunde en nederlands, woensdag economie, maandag engels en donderdag wiskunde. Engels is voor mij gebakken eitje, dus heb ik zeven dagen de tijd om me voor te bereiden op wiskunde, een van mijn slechtste vakken.

    [EDIT]
    Wij zitten in het 'rondium'. Dat is een soort aula, maar dan speciaal om te studeren en om examens af te nemen. Het is vrij afgelegen en de lokalen er omheen worden dan ook niet gebruikt, dus het is vrij rustig daar.
     
  18. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    *heeft t zelfde als cygnum.. PLUS FILOSOFIE :mad:

    filo is nie tof :'-(
     
  19. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    mochten er deze dagen een toenemende stijging zijn van slotjes... de mods hebben examens en zijn als het slecht gaat niet zo happy :+ bij voorbaat dank voor uw medewerking
     
  20. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Mag geen eindexamen doen dit jaar, ga lekker blijven zitten.
     

Deel Deze Pagina