Excel kwijt?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xboxgangsta, 27 dec 2004.

1. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Hallo allemaal,

Ik had eerst op mijn computer Works Suite 2003 staan, maar een of andere gek (lees mijn zus) heeft er dus Word 2000 etc erop gezet :eek:! Ik heb dat er dus afgegooid en er dus vrolijk Works Suite 2003 erop gezet.. nu is er eigenlijk alleen maar 1 probleem.. Microsoft Excel en Frontpage ontbreken!

Dit vind ik best wel vreemd als je bekijkt dat die nog wel op de computer stonden toen Works Suite 2003 er al op stond.

Is er iemand die een verklaring voor dit 'probleem' heeft of anders een manier waarop ik aan Excel en Frontpage kan komen (kopen lijkt me een beetje overbodig)?

Bij voorbaat dank!

2. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    tijdens de installatie kan je vaak kiezen welke onderdelen je wilt installeren, en welke niet. misschien heb je in je haast niet de goede programma's geselecteerd. of heb je voor een automatische installatie gekozen.

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik de Works Suite 2003 DVD-Rom in me computer drukte heb ik allle programma's aangevinkt die er waren, en daar stond Excel niet tussen!

4. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Blijkbaar had jij een installatie van zowel Works als los Excel en Frontpage want standaard zitten die 2 niet in de Works suite. Blijkbaar heb je deze 2 verwijderd met het verwijderen van Office 2000 (ik neem aan dat je dat bedoeld met Word 2000 etc. wat je zus geïnstalleerd heeft).

In de Works Suite 2003 zitten alleen de volgende onderdelen:Word, Money, AutoRoute, Encarta, Picture It, Works.

En trouwens: kopen overbodig? Wat een onzin opmerking. Als het goed is heb je al een licentie aangezien je zus Office geïnstalleerd heeft. Als dit inderdaad zo is dan pak je gewoon die cd, doet de setup en selecteert alleen Excel (en frontpage als het de pro versie is). Als je geen licentie hebt, dan is kopen zelfs de enige optie eigenlijk tenzij je Ali Illegali wil gaan spelen.

Laatst bewerkt: 28 dec 2004
  5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb wel een licentie, maar ik heb geen cd gekregen met Excel etc erop!

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Hoe heb je dan een licentie gekregen?

Nou ja, Frontpage en Excel zitten niet in WorkSuite maar in Office of in de losse verkoop....

En ja, threadstarter, software kóóp je.....
    Ik weet niet of je nog op school/universiteit zit want dan is een legale versie van Office 2003 Prof. echt übergoedkoop, en ook anders heeft MS genoeg goedkope alternatieven om aan Office te kopen.
    Je bent wel echt een hele grote cheapo áls je een illegale versie van Office op je PC hebt staan omdat er zoveel legale wegen om (delen van) het Office pakket te kopen. (Voel je niet persoonlijk aangevallen, gewoon een algemene opmerking :cool: )

Laatst bewerkt: 28 dec 2004
  7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel benieuwd hoe het dan kan, want ik heb momenteel ook geen office maar ik wil wel binnenkort dat programma. Doel je op de Office Studenten versie? Die noem ik nou niet echt ubergoedkoop, € 160. Ik denk dat je iets anders dan bedoelt.

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Voor universiteiten moet je eens kijken op Surfspot.nl.. een LEGALE versie van Office 2003 Prof voor 16 euro! Op school weet ik het niet meer welk bedrijf het was maar ik heb het zker een paar keer meegemaakt dat je voor onder de 20 Euro Office 2003 kon kopen....

9. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je alleen Excel bestanden bekijken of ook maken? Als je alleen wil bekijken kan je ook de Excel viewer downen, gratis van microsoft.com

10. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk ook maken, en trouwens ik ben niet(!) van plan om iets illegaals te gaan doen om aan Office te komen want ik ben een eerlijke Hollander! Maarja, zou Office nog op de installatieCD staan van mijn computer?

Deel Deze Pagina