Xboxworld.nl heeft een award gewonnen. Uitgereikt door (mijn) site (die ontwikkeling is) Xbox Excellence! Het was niet erg moeilijk om een winnaar te kiezen voor deze award, want er zijn weinig echte Nederlandse Xbox sites. Ja.. Van die Tripod fansites etc. Anyway, hier is ie dan.. EX Award.. Ik wil ook graag horen wat de beste engelse Xbox site is volgens jullie. Engelse Xbox sites zijn er in overvloed en heb ik dus wat hulp nodig met kiezen, hier kun je er een aantal vinden: Xbox Community (Award hoeft natuurlijk niet door Xboxworld te worden ge-accepteerd als ze deze niet willen..) Xbox Excellence
Gaat naar Sponsor Xboxworld.nl *Gratis* thread. Xbox Excellence word trouwens een site met links naar andere Xbox sites, en rijkt dus om ong. elk half jaar awards uit in verschillende categorieën, en waarschijnlijk komt er ook nog een XE clan. Maar de site zelf komt dus allemaal in Januari!
Engelse award word spannender, ik heb geen flauw idee welke ik moet kiezen?! Kunnen jullie geen poll maken met de engelse elite, en vragen welke ze de beste daarvan vinden?
Hehe. Hopelijk niet lang meer, het is best wel zielig. Een Nederlandse Xbox site.. Maar dan wel met 3200 members. Hij heeft me door.
waarom zielig? er zijn wel andere sites, maar wij zijn gewoon het beste.. vet veel update nieuws betrokken bij de members, 3200 members.. we hebben het ook wel verdient. 1 jaar hard werken