Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G-ForZ Clan

G-ForZ Clan Guest

Bij deze bied ik mijn excuses aan omdat ik me oa gisteren ongeoorlaafd heb gedraagt op de site en met name aan de Mods en Wouter, maar ook aan de andere personen die ik beledigt heb.

Ik was gister in een behoorlijk depressieve bui en kon nix meer hebben. Was ook depressief toen ik reageerde op de poll, maar dat was nog niet zo erg als gister. Misschien dat het komt dat ik met ziektes begon te schelden op de poll omdat ik er zelf ook dicht in sta. Ik heb best wel wat problemen thuis en ook buiten het huis, zoals op school en bij vrienden, die ik ook beledigt heb. Ik heb het soms erg moeilijk en kan af en toe zo depressief worden dat ik mezelf niet meer onder controle heb. Het gaat de laatste tijd al een stuk beter maar nu hoop ik die vooruitgang te kunnen houden en niet terug te vallen in een bui als die van gister. Ik heb dus niet alleen hier mijn depressie geuit maar ook aan mijn vrienden, waarvan de meesten weten wat er bij mij gaande is maar zich daar niks van aantrekken of medeleven voor tonen. Ik vraag jullie niet om medelijden maar ik hoop alleen dat jullie het me kunnen vergeven zodat ik weer normaal op de site terecht kan en ook normaal met iedereen kan omgaan. Als jullie willen praten over mijn problemen (of nieuwsgierig zijn) wil ik daarvoor best uitkomen maar ik kan het nu nog niet aan om zo luidt en open te zijn erover tegen iedereen. Ik hoop dat ik daar snel vanaf kom want ik vind het zelf ook niet leuk om in mijn situatie te staan en heb ook liever veel vrienden en kennisen waarmee ik plezier kan hebben.

Deze excuses stuur ik ook aan Wouter en ik hoop dat ik weer geaccepteerd wordt op de site.

Vincent

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje raar je hebt je gisteren aangemeld en jezelf toen al misdragen ????? Maarja ik snap er niet zoveel van ik hoop voor je dat je excuses aanvaard worden.

3. G-ForZ Clan

G-ForZ Clan Guest

Ik heb me gister opnieuw aangemeld omdat ik gebanned ben (wel terecht). Ik geef toe dat ik verkeerd bezig was maar hoop dat op deze manier mn gedrag duidelijk kan maken en mijn excuses geaccepteerd wordt.

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij zit al een paar maanden op het forum en omdat hij geband was heeft hij een ander account aangemaakt, wat nu weer het geval is. Maar ja, ik weet niet in hoeverre je nog te geloven bent, als je al liegt over je familie.. Misschien dat ze het je vergeven, en anders: succes! }:]

5. G-ForZ Clan

G-ForZ Clan Guest

Ik loog alleen over mn familie toen ik zei dat ik op mn broers account zat. Rudy gaf al aan dat hij daar niet intrapte. Maar jah, ik had gister mezelf niet erg meer onder controle, wat denk duidelijk te merken was.

6. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ow zo ik snap het. Jah als je al vaker geband bent en ik zie de link eigelijk niet zo tot de computer en je familie problemen maar dat zou natuurlijk weer aan mij liggen.

7. G-ForZ Clan

G-ForZ Clan Guest

ben gister onder een aantal accounts gebanned, omdat ik steeds opnieuw accounts aanmaakte en dat ging om die ban vanwege mijn reactie op die poll waarna ik dus gebanned ben.

Heb ik gezegt dat ik problemen heb met de computer? Ik hoop van niet omdat dit niet de bedoeling was te zeggen. Maar problemen met familie/vrienden/school en mezelf.

8. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik snap niet waarom als het thuis niet lekker zit. Je eigen gaat uitleven op de comp... maar ik zeg nou nix meer anders wordt dit een soort van chatsessie.

9. G-ForZ Clan

G-ForZ Clan Guest

Om eerlijk te zijn. Ik heb een hartaandoening en weet dat het elk moment over kan zijn. Nu probeer ik te genieten zolang het nog kan maar dat is niet eenvoudig omdat ik veel depressief ben.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jij kan echt niet lezen he? For crying out loud

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het heeft geen zin om eerst te schelden en vervolgens excuses aan te bieden en ik heb dan ook totaal geen boodschap aan persoonlijke gebeurtenissen die ik niet kan controleren en geen controle over heb.

12. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Mij is alles best, als je maar die IRRI spelfout uit je sig haalt! (tip: iets met voltooid verleden tijd)

13. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Aha. Nou welkom terug. Kijken hoelang je het volhoud met je nieuwe account.

En als je echt wat aan je harrt heb, dan wens ik je sterkte met alles. Dat meen ik echt als jij het ook echt meent.

suc6

14. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Dapper van je om je fout toe te geven, sommige mensen vinden dat heel moeilijk. Trouwens give the guy a break, iedereen heeft wel zo'n dag gehad (ik namelijk wel).

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Yo G-Forz, er is nog leven buiten XBW wist je dat?
    Dat gezegd vind ik dat iedereen wel een tweede kans verdient, maar daar heb ik natuurlijk nix over te zeggen

16. Dank je, dacht bijna dat ik weer gebanned was.
    btw, wouter, kan ik niet lezen?
    zal me voortaan gedragen op de site en mn sig verbeteren;)

17. wat the hell is dit nu weer

18. sorry, mn pc liep een beetje te flippen, was net flink boos omdat ik dacht dat ik weer hard gebanned werd door wouter
    of dit is mijn fout (ben niet helemaal helder) of ik ben weer geunbanned. maar goed
    er is wel meer leven ja, maar besteed veel tijd aan xboxen en wil dan ook wel opde hoogte blijven;)

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig weer een nieuw account aangemaakt? :)

20. he hoe kan dit nou weer:confused:
    ben uitgelogd, ingelogd op normaal account en nou krijg ik toch mn nepaccount steeds, snap er echt nix van, maar dat zal wel aan mij liggen

hopen dat dit bericht wel goed gaat

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina