Executer Ii

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door combat evolver, 2 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik woon in enschede
    /Mod Hier stond geblaat

Gewijzigd door DarkwingDuck

2. ITNL

ITNL Guest

dit word een slotje denk ik......

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Uit de FAQ
    Modchips - Illegale praktijken.

Praten over modchips of het kraken van de Xbox is niet toegestaan. We willen het gebruik van modchips namelijk niet in de hand werken. Daarmee benadeel je uiteraard de mensen die een modchip gebruiken voor het spelen van originele import-games, het is helaas niet anders. Over deze beslissing is geen discussie mogelijk en topics waarin deze praktijken worden besproken worden onherroepelijk gesloten en/of verwijderd.

4. stelletje arrogante honden, ik ben niet van plan om elke keer 70,00 uit te geven voor een spel. Maar jullie worden bedankt, XBW''ers.

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    graag gedaan :)

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    combat evolver je bent echt het toppunt van triestheid.. je verneukt het voor anderen met je gemodde box.. en er was net een thread ook over mod chips dieook geclosed werd, en het is al lang en breed bekend dat je het op dit forum er niet over mag hebben

ps.. als je 70 euro (50 euro als je het slim aanpakt) teveel vind, zoek dan een andere hobby HASU

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Closed, Modchips en illegale praktijken zijn hier taboe.

combat evolver, waarschuwing voor jou voor het schelden op anderen en het verspreiden van deze "verderfelijke" informatie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina