de exige is bagger man, dat ding heeft veelste veel overstuur, jullie met jullie ultimate kudos wagen, dat komt puur door de overstuur en ik heb niet genoeg controle(vooral bij de pionnen) bij een ronde had ik met de skyline makkelijk 28 sec met de exige moes ik ff 29 sec halen, had ik 29.028 29.030 29.045 en dat achter mekaar ik ik scoor echt veel meer kudos met de skyline ************************************ exige
Haha ja je hebt gelijk, ik kon er niet mee overweg toen ik hem voor het eerst had, kreeg snellere autos etc, rijd nu vooral met de GT2, maar heb de Arcade Race nog niet uit en die doe ik nu met de Exige, en als je de snellere wagens (de F355 en F360, GT2 etc) gewend bent is deExige niet zo heeel erg om in te rijden
Neej man.. das niet lekker rijden, voor de Skyline GTR eerst wel lekker, maar rijd nu dus veel met de GT2, en gister ff bij martijn weer met de skyline, dat rijd gewoon irritant, ligt veel te goed op de weg
gewoon een beetje spelen met gas rem en handrem door elkaar, vaak ga ik van de ene naar de andere vocht slingerend zodat met combo actief blijft. met de skyline gebruik ik eigenlijk 95% van het remmen de handrem
Ik gebruik de exige nu ook als kudo-koe. Ik moet zeggen dat het goed werkt als je er eenmaal aan gewend bent! Ik reed eerst alleen maar met de skyline of focus omdat ze veel stabieler zijn, maar voor het scoren van kudos gaan die wat minder (zeker minder snel).
ik heb eerst de f355 gehaald en daana pas begonnen aan de kudo challenges kan je lekker overal doorheen raggen