1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2008

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 18 aug 2008.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Hans heeft wel de tijd van zijn leven daar met die Yin :+
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Iemand die het nog volgt ? Zijn wel allemaal pussy's. Alleen Geert ( Met die bril ) en Prince vind ik wel oke. En dan ook nog eens maar 1 proef. Nee, het is echt saai. :'-(
     
  3. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een supersaaie aflevering.. geen expeditie meer voor mij.
     
  4. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik volg het wel, maar eigenlijk meer uit gewoonte. Ik hoop echt dat het nog leuker wordt, want op deze manier is het best wel saai.
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, vind het nou niet meer super.

    Prince schopt het wel ver denk ik.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Heb het helemaal gehad met ER dit keer. Wat een ongelofelijke teringzooi is het. Alleen maar pussy's, doen niks anders dan kletsen. Beetje slapen en wat eten, en maar een proef. Geen sfeer, spanning of actie. Nee alleen maar oude wijfen die wat kletsen. En dan de pussy's die niet durven om tegen mensen te strijden die goed zijn, en ze eigenlijk niet willen stemmen op die persoon maar omdat je anders je groep in de kou laat staan. Fuck je groep, zoals Prince al zei. Waarom stemmen op hem als je het liever toch niet wilt en de groep aan alle kanten niet stabiel is. Wat een pauper zooi is het dit keer, had Prince hoog zitten als Robinson maar dit. _0/
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Belachelijk inderdaad. Ik ben er ook helemaal klaar mee. Een beetje complot etc. hoort er natuurlijk bij, maar op deze manier komt er helemaal niets meer van het Robinson idee naar voren imo.
    Ik geef het na de samensmelting nog één kans, omdat het dan meer ieder voor zich is. Misschien dat de proeven dan uitdagender worden en het spel minder saai.
    Het is wel erg jammer dat Prince eruit is.
     
  8. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de vorige serie's ook leuker. Zoals gister de hele aflevering praten over de eilandraad dat duurt mij toch iets te lang.
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen in de finale zijn al zowat bekend.

    Prince: I love it when a plan comes together.
    Jammer van niet.
     
  10. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaaaap, gister gekeken en de enige leuke Robinson vind ik eigenlijk Prince. Als een programma zo ver gaat dat de presentator zelfs meegaat in zo'n complot en ze iemand gewoon wegsturen zonder enige kans, ik bedoel vissen voor immuniteit (iedere halve gare kan dit winnen, je moet gewoon geluk hebben), dan hoeft het voor mij niet meer. Ga nu ook niet meer kijken..

    De Spaanse versie van dit programma is zoveel beter. Gewoon een jury die zo objectief mogelijk beoordeelt wie de zwakste Robinson is. Niks geen eilandraad. De sterkste wint.
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    die presentator ging echt niet mee, hij probeerde nog zulke vragen te stellen dat ze misschien op Geert ofzo zouden stemmen. Alleen ze hadden duidelijke afspraken en die presentator kon er niks aan doen. Je zag duidelijk dat hij het niks vond.,

    Kan moeilijk zeggen: Prince gaat er niet uit omdat er een complot is.
     
  12. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar dat is maar om aan te geven hoe flut het programma is. In ieder geval deze serie..
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Wel grappig dat Geert het helemaal gehad had met Yin en overduidelijk op haar wou stemmen, maar na een heel kort gesprekje op Prince stemt. Gast lult ook maar wat..
     
  14. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Geert moet erin blijven, hij is voor mij de belichaming van een Douwe wanabe, totaal kansloos, vreemd, eigenzinnig en ziet overal complottheorien ten nadele van hem en zo tachloos als het maar kan. Wel vreemd dat die chineer gewoo de vis aan Prince had gegeven, zei wist net zo goed dat Prince het slachtoffer zou zijn en niet zij, want als het niet Prince as was het Geert.
     
  15. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    R.I.P.
     
  16. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad :{
     
  17. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF, issie dood?! Komt ook uit het niets...
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Een auto-ongeluk is erg moeilijk in te schatten.. ;)


    R.I.P. :'-(
     
  19. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijpelijk. Maar "uit het niets" was meer in de trant van het zoveelste geval waar je het totaal niet van verwacht. Zoals eerder dit jaar Bernie Mac en Isaac Hayes al -uit het niets- overleden.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Wou het net posten, slecht nieuws. Vond hem echt geweldig, sterke presentator. ER zal niet meer hetzelfde zijn, ik kan beter zeggen dat ze stoppen. Het slaat toch totaal nergens meer op.

    R.I.P. :'-(
     

Deel Deze Pagina