Sinds we een ander modem hebben van KPN (De Experia V continu problemen met online gaming.Diverse poorten open gezet, aan de hand van mac adres fysiek IP aan de console gegeven, UpnP enabled.Ene keer strict internet, dan weer open. Dan weer wel op live kunnen, dan weer niet. Dan weer wel party's kunnen joinen, dan weer niet. En nu blijkt ook als xbox nr. 2 aangaat, dat de andere disconnect. Ook daar een fysiek IP adres met Mac adres aan gekoppeld maar ook dat wil niet werken. Vele malen met zowel KPN als met XBOX gebeld, maar beiden kunnen niet verder helpen. Ook DMZ enabled in de firewal..........Kortom.. Alle google resulaten al gehad, alle forums al doorgespit en kom geen stap verder eigenlijk. Iets werkt of werkt niet. Maar dat het de ene keer wel werkt en de andere keer weer niet en dat 2 consoles conflicten met elkaar blijken te maken, maken mij radeloos. Heb al van iemand de instellingen van hun modem van de open poorten, waar het uiteindelijk allemaal (ook na lang geklooi) goed werkt. Maar hier dus nog steeds niet. Welke gamer heeft hetzelfde modem en weet ons de juiste oplossing te bieden?
Ik heb de zelfde problemen, heb het ook al mijn problemen ergens gepost!! Maar op een of andere manier wil niemand reageren op ons probleem,,! Ben jij er al uit wat het is ?? Mvg Tony Dekkers
Experia maakt iedereen radeloos. Het werkt het ene moment perfect en het andere is het hopeloos. Heb al vaker gezegd dat de problemen niet door de Experia worden veroorzaakt maar door de server van KPN. De Experia onding van mijn ouders geeft zich minimaal 1x per week een reset en dat is heel vaak op zondag morgen. We zitten in de woonkamer en horen ineens een klik en de modem reset zich zelf. De ondersteuning bij KPN stopt na het aansluiten van de console op de Experia. Wil je met 2 Xbox360 tegelijk op XBL dan werkt alleen via de UPnP maar deze werkt op de Experia heel slecht of helemaal niet. Poorten koppelen aan 2 Xbox360 gaat niet omdat je maar een poort maar aan 1 ip-adres kan koppelen.