[XOne] Experiabox met 2 Xboxen tegelijk online

Discussie in 'Games' gestart door Froggle, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Wij hebben al enige tijd InternetPlusBellen van KPN, met een Experiabox. Ik ben al meerdere keren 'van plan' geweest deze uit het raam te gooien. Maar daar wordt het helemaal niet beter op.

Wat is nou mijn probleem?
    Wij hebben hier thuis 6 PC's en 3 Xbox'en staan. Alles doet het. Maar zodra er 2 Xbox'en tegelijk op Live gaan (dus een Xbox 360 en een gewone Xbox), dan kan ik met mijn gewone Xbox niet meer in alle lobby's komen op Live. Hoewel het wel lukt, als ik in de lobby's ga met een slechte connectie of maar 1-2 gamers. Zodra er dan in zo'n lobby meerdere mensen komen lagt iedereen er midden in een race uit. Waarschijnlijk door mij dus.

Hoe kan ik dit oplossen?
    Ik heb gedacht aan een vervanger voor die experiabox, omdat ik denk dat die modem te weinig connecties aan kan voor alle pc's en xbox'en hier thuis. Want waarschijnlijk is die experiabox gebouwd op 2-3 pc's en dan heb je het daar wel mee gehad. Weet iemand misschien een andere oorzaak, of weet iemand een goede vervangende modem voor die experiabox, die wel genoeg connecties aan kan?

Alvast bedankt! _O_

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het beste kan je dit in deze thread je vraag stellen: [Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Maar ik denk zelf dat de experia box niet geschikt is voor meerdere xbox 360's ... hij kan niet goed routeren ... het beste kan je een andere router kopen ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina