expert home cinemaset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bartos, 17 sep 2002.

1. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    de expert is jarig en daar om hebben ze een goed koop home cinemasetje kijk maar in de folder op de voorpagina dit is de site http://www.expert.nl/aanb_content.asp?CatID=382&CatName=DVD / VIDEO (het is het setje links boven vooor 299)

maar is dit een goed set je en is hij gesigt voor de xbox en is hij ook geschikt om mijn huidigen versterker te vervangen

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zit er een digitale IN bij.. (is belangrijkste ;)) ?

3. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik niet kunnen zien maar wel een s-video ingang ik wet niet wat dit is maar ik heb wel gezien dat hier ook kabeltje voor zijn en ik lees nu ook net in de folder dat er dolby digital en DTS dcoders in zitten

edit: dit staat er bij

Dolby Digital en DTS decoders. Voor DVD, CD's, CD-R én CD's met MP3. Tuner met RDS. Afstandsbediening. 5 x 20 Watt versterker en 40 Watt subwoofer.

Edit2: ik neem aan dat ik wel zoon advads scart kabel moet kopen

Laatst bewerkt: 17 sep 2002
  4. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er geen optische ingang op zit heb je er nix aan. Jammer ze het merk niet noemen, anders had je het ff kunnen opzoeken.

5. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet geen merk maar het is geen groote naam en begind met een V maar daar heb je niet zo veel aan in de winkel staat het wel maar ik kan het in de folder en op de site niet vinden.

6. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bel gewoon morgen ff naar de Expert en vraag het. Mischien heb je geluk en zit er een optische ingang op.

7. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ga er morgen ff heen

ene ik heb wel een advand scart kabel nodig toch

8. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en ook een optische kabel. Geloof dat ze nu ook die advanced scart verkopen met optische kabel erbij , maar anders moet je hem gewoon appart kopen.

9. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    okele dokie zal vraagen an dat dome wicht bij de intertoys (zit bij ons gelukich naast de expert)

10. gamingfreak

gamingfreak Art.Music.Women

Leuk Bevonden:
    0
    Juh Reclames hierzo:+ hehe best wel goedkoop trouwens maar ik heb geen idee hoe duur die dingen normaal zijn:D

11. wenze

wenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het plaatje opslaat is de naam Venturer misschien is dat het merk. De naam past in ieder geval wel bij de prijs.

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Heb er zo me twijfels over, ziet er nogal brak uit (vooral die satalites). Maarja ik ben iemand die liever iets meer uitgeeft voor iets wat langer meegaat en beter is. Ik heb hier een JVC set staan (niet die andere die je op die site ziet). Maar ik raad je aan om minstens erover na te denken om die JVC set te kopen die ernaast staan. Ik weet het hij is wat duurder maar heeft zeker digital in en is een genot om naar te luisteren (ken de set)

BTW: http://www.venturer.com/ voor die set waar jij intresse in had

Laatst bewerkt: 17 sep 2002
  13. Vitoturbo

Vitoturbo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een jvc TH-A9R home cinemaset, weet iemand of hier een optische ingang op zit?

14. x-core

x-core Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, zie in zijn technische specificaties geen optische ingang!

15. x-core

x-core Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 Even checken dus met die optische ingang.

2 Weet natuurlijk niet hoeveel geld je in je pocket hebt, maar zou anders iets meer investeren. Iets meer vermogen, 5 keer 20 is wel erg weinig!! Als je een leuk filmpie hebt dan is een beetje lawaai wel lekker!!

16. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: expert home cinemaset

Ligt er ook aan hoe groot je kamer is natuurlijk. Ik heb een mooie JVC set maar doordat ik gewoon een klein kamertje heb kan hem eigenlijk niet goed benutten. Rear speakers zitten 30 cm van m'n oren af8). Beneden in de woonkamer staat een samsung setje die nog niet eens de helft van de prijs van m'n JVC was, maar het geluid klinkt stukke beter doordat de ruimte veel groter is.

Deel Deze Pagina