EXTERN(!!) TV-kaart met PAL60

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pnx, 11 feb 2007.

1. pnx

pnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, Ik heb me echt kapot gezocht, al een uur of 2/3 denk ik, op google, tweakers etc. naar een externe, usb, tv-kaart die pal 60 ondersteunt. Het liefst van pinnacle of hauppage, maar andere merk kan ook wel. Ik wil alleen maar ntsc games spelen op me cube, en wil misschien ook me 360 (er zijn een paar games die 60hz only zijn) aansluiten op de me laptop.
    Als iemand een oplossing heeft, u bent wonderlijk.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom geen PCMCIA-kaart i.p.v USB ??

Als ik twijfel voor een bepaalde functie en de verkoper weet het ook niet , dan vraag ik altijd als ik het product terug kan brengen.

3. pnx

pnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    me laptop ondersteunt geen pmcia... alleen die nieuwe versie, kweet alleen niet meer hoe die heet...

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik ben ook nog steeds op zoekn naar zo'n externe kaart .. ik heb helaas ook geen pcmcia slot (UMPC), maar helaas heb ik ook nog geen geluk gehad :eek:

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je bedoelt de Express-card.

Heb zelf een Tv-kaart met een Mpeg2 chip en deze heeft geen problemen met 60hz.
    Omdat mijn Laptop problemen had met Hauppage , heb ik een kaart van Club3D moeten kopen.

Vond op de site van Club3D ook helemaal geen informatie over 60hz.
    Mocht de kaart van de verkoper terug brengen als het niet zou werken.

6. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien eens langs een winkel gaan?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de verkopes weten het ook niet .. ;)

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Uhm zou het vreemd vinden als dat hardware based zou zijn. Lijkt me eerder iets software matigs dat je dan geen 60hz aan kan. Zou ook verwachten dat alle tv kaarten ermee om kunnen gaan. Anders bestel je hem toch uit Amerika of Japan?

Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  9. pnx

pnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bestellen uit amerika is wel een leuk idee eigenlijk, maar ja, dan zal gewoon PAL niet meer werken...

Maar ja, ik dacht iemand heeft hier vast wel ervaring mee... ik hoop dat iemand nog met een oplossing komt... Ik had volgens mij ooit gelezen dat de terratec cinergy 400 usb het misschien ondersteunt, weet iemand dit toevallig?

Deel Deze Pagina