Beste mensen,
Ik heb sinds ik een xbox slim heb mijn oude 120HD van mijn andere xbox
gebruikt als externe memory unit. Daar zaten al mijn oude savegames op etc.
Paar dagen terug heb ik mijn 120HD laten vallen, zat aangesloten op mijn slim middels een transfer kabel van microsoft.
Xbox herkent HD niet meer, ik ben alles dus kwijt. Ik heb een poging gewaagd om mijn 120HD aan te sluiten aan mijn PC en het met een programma te exploren, MODIO. Dit is niet gelukt aagezien MODIO mijn profiles en saves niet kon zien zoals voorheen. Ik heb wel alles direct kunnen exploren waardoor ik een map te zien kreeg Xbox360, als ik erop klik verschillende data files zie. Ik heb het geprobeerd te slepen maar mijn 120 HD is gewoon kapot aangezien ik tijdens het slepen halverwege het niks meer doet.
Tot mijn verbazing zie ik dezelfde map met dezelfde hoeveelheid aan data files op mijn andere externe HD van 500 GB. Ik heb dus het vermoeden dat het om dezelfde files gaan, vraag me niet hoe.
Wat ik nu gedaan heb is een USB stick van 4GB geformateerd door mijn xbox zoals het te gebruiken is als memory unit.
Op mijn pc herkent MODIO mijn stick niet zoals hij mijn 120HD ooit herkende, ik kan mijn savefiles dus niet inzien ( ik heb er een op gekopieerd).
Als ik mijn stick direct verken zie ik dezelfde map Xbox360 met datafiles.
Ik dus blij, gewoon kwestie van oude data files slepen naar mijn USB stick.
Wat dus niet werkt omdat hij op mijn pc aangeeft dat er maar 3mb vrij is wat niet waar is omdat mijn xbox aangeeft dat er 3.3GB vrij is.
Kan iemand mij helpen?
Bedankt!
Laatst bewerkt: 27 okt 2010