Ik vind het gierig dat je bij sommige spellen die je online kan spelen (voornamelijk RPGs) gewoon nog dure licenties moet betalen om te mogen spelen. Zoals phantasie star online en star wars (hoe was de sub titel ook alweer???). Voor PSO moet je gewoon 9 euro per maand betalen buiten het xbox live bedrag en voor star wars zelfs iets van 10 euro. En dan wil je straks een paar leuke spellen voor xboxlive kopen en zit je aan al die licenties vast. En dat loopt dus aardig op als je er bijv 4 hebt is dat al iest van 40 euro in de maand!!! .Nu hoor ik je denken ja maar je neemt toch ook nie vier van die abbotjes tegelijk, maar ik denk dat je dat namelijk wel moet doen, want wat is er nou aan PSO als je het niet online kan spelen. Nou naar mijn weten niet zo veel:{ . weten jullie nog meer spellen waar je voor moet betalen om te mogen spelen??? Of wat vinden jullie er van??? Ps ik heb het hier dus niet over de contents, want dat je daar voor moet betalen begrijp ik wel want die gasten maken niet nieuwe levels etc omdat ze je zo aardig vinden maar natuurlijk om op te verdienen. Nee ik heb het hier puur over die dure licenties.
Ik vind het ook wel klote... hier is een uitleg: http://games.telenet.be/forum/showthread.php?s=&threadid=47460
Dat heet niet gierig, dat heet je kosten verhalen op de personen die die kosten genereren. Servers draaien kost bakken met geld, en daar betaal je o.a. voor. Uiteraard wordt er ook een beetje winst gemaakt
maar er worden zoveel games verkocht....en de games kosten zooooooveel...moeten ze dan echt nog zooooooooooveel geld vragen per maand??
ik weet niet hoeveel tijd jij hebt.... Maar ik ken echt niemand die 4 MMORPG's tegelijk spelen.... Ik heb geen eens tijd om 1 MMORPG te spelen
ja precies daar erger ik me dus ook aan dat je (te) veel geld betaald voor een spel en dat je dan ook mog zoveel geld vragen voor het gebruik van de server. Dan denk ik heel veel mensen kopen zon spel dus gewoon niet, maak of gewoon de game heel goedkoop of het gebruik van de server
Sony's Ever Quest bestaat al jaren.... voor dat spel betaal je zo'n 10 dollar per maand.... gevolg... er gaan nu accounts over ebay voor duizenden dollars...
Vraag: Als ik b.v. PSO speel moet ik dan betalen voor de tijd die ik speel, of heb ik gewoon maandelijkse kosten ook al speel ik een hele maand niet ?
kijk maar op ebay.com er staan der nu niet zoveel. maar er was een tijd dat er accounts van duizenden dollarst stonden.... hoogste die er nu staat is 1600 dollar!!!! Er zijn van die nerds die in de echte wereld geen leven hebben.... Met zo'n account, zijn ze opeens mega sterk en kunnen ze alles maken tegen over veel anderen!!
je kan ook wel per half jaar betalen (jaar weet ik niet), en dan spaar je ook wel geld. heb je zo'n actie van: per maand 10 euro, voor een half jaar 50 euro ofzo. maarja, das bagger, want je weet nooit of je het na een half jaar nog leuk vindt, dus ik doe gewoon altijd per maand
Dit is voor MMORPG's, RPG's waavan de verhaallijn zich online afspeelt, en wil je het goed kunnen volgen moet je dus online spelen.