Hoe krijg ik 't extra level voor Splinter Cell op mijn Xbox zonder dat ik dit download via xboxlive. File/netwerk/cd ?????
http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=36121&highlight=splinter cell kola Dit en downloaden zijn volgens mij de enige manieren. suc6
De nieuwe levels komen beschikbaar op een extra disc van Rainbow Six ... deze levels komen niet bij de demo disk van OXM (wel Kola Cell) ... Xbox Live is een extra service en daar betaal je dan ook voor. Ik gun andere wel de levels .... maar Microsoft wilt ook geld verdienen ... en er moet een drempel zijn om live wel of niet te nemen ... de meerwaarde
Omdat ik liever heb dat ze Live exclusief blijven. Anders slaat dat d/l content ook nergens op, prop dan alles op een DVD en verkoop het in de Bart Smit.
ja idd als je toch dl en zo gewoon op een andere manier kan krijgen zou het niet echt ergens op slaan ik weet misschien wel een manier voor de echt wanhopige je koop action replay daarmee kan je files van internet downen en op memory card zetten weet alleen niet of een level op een memory card past site is www.codejunkies.com geloof ik
nog een vraag ik heb live maar wat zal ik doen de classic versie kopen of de normale versie ik heb nie echt een idee wat er op die bonus dvd staat namelijk
Alsteblieft zeg :{ Type eens met wat interpunctie, gebruik wat hoofdletters, punten enz.. Dit is echt onduidelijk.