Extra Live Gamertag..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Outlander, 13 feb 2004.

1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Zo af en toe kom ik mensen tegen op forums die meerdere Live Gamertag's hebben. Vaak één extra om wat uit te proberen en zo de ranking van de game niet te verzieken.

Als je echt voor ranking speelt moet je dit wel doen. Ik heb het bij Magic Battlegrounds.. als ik wat uit ga proberen duikel je in ranking. De betere spelers willen dan niet meer tegen je spelen, omdat het hun ook punten kost als ze tegen een "lage-ranker" spelen. Het zegt helemaal niets over hoe goed je bent.

Is het mogelijk om om naast je huidige gamertag een nieuwe aan te maken?

En is het wel de moeite waard? Het kost volgens mij aardig wat geld, of zou Bill koring geven op een tweede gamertag.

2. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zou ik maar niet op rekenen op die korting! Vind ook niet echt de moeite waard hoor eerlijk gezegd, blijft natuurlijk maar een spelletje dus de kans dat je een keer verliest zit er gewoon altijd in. Als je niet met dat risico kan leven kan je beter gaan gamen met je neefje/broertje van 6, weet je tenminste zeker dat je wint

3. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij ook niet om de ranking. Maar als er niemand meer tegen je wil spelen als je te laag staat, is er ook geen lol meer aan.

Ik ben er een voorstander van dat de rankings regelmatig ge- reset worden. Roem mag.... maar moet wel tijdelijk zijn!!

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee een extra gamertag kost gewoon geld ;) ... ik heb er momenteel ook 2 maar ik weet nog niet of ik ze beide behoud. Je kan een 2de gamertag aanmaken .. door een trial te gebruiken of een ectra starter kit te kopen

Laatst bewerkt: 13 feb 2004
  5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Idd. en met die trial kun je dus 2 maanden gratis, daarna moet je dokken.

6. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden ze dat niet willen, ze weten denken dan toch dat je slechter bent en dus punten aan jou kunnen verdienen. Of werkt dat spel niet zo?

7. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Nee "magic" niet. Zelfs als je van een hoge ranking verliest krijg je nog punten. Als de hoge speler verliest tegen een erg lage verliest hij veel punten. Dat risoco nemen ze niet. Ik steeg bijv. zeker 300 plaatsen door een nr 100 speler te verslaan.

De rankings bederven zo het spelplezier. Maar om nu een extra gamertag te nemen, gaat mij ook te ver.

8. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind et wel lol :p ik heb er ook 2 gamertags een oude nickname die ik nooit wilde hebben en me eigen gamertag :p maar ja me oude gebruik ik niet meer dus ik behoud gewoon me nieuwe :D

Deel Deze Pagina