extreem gevaarlijk virus.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door the only ego, 19 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat er een algemeen virus topic is etc.Maar ik vrees dat er dan overheen gelezen word het bericht

WORST VIRUS EVER ---CNN ANNOUNCED

A new virus has just been discovered that has been classified by Microsoft as the most destructive ever. This virus was discovered yesterday afternoon by McAfee and no vaccine has yet been developed.
    This virus simply destroys Sector Zero from the hard disk, where vital information for its functioning are stored.

This virus acts in the following manner: It sends itself automatically to all contacts on your list with the title: "A Card for You".

As soon as the supposed virtual card is opened the computer freezes so that the user has to reboot. When the ctrl+alt+del keys or the reset button are pressed, the virus destroys Sector Zero, thus permanently destroying the hard disk. Yesterday in just a few hours this virus caused panic in New York, according to news broadcast by CNN. This alert was received by an employee of Microsoft itself.

So don't open any mails with subject: "A Virtual Card for You." As soon as you get the mail, delete it!! Even if you know the sender !!!

2. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    bron? :) volgens mij was dit bericht ooit een 1 april grap ofzo.. tenminste lijkt er wel erg op.

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ja op de 1 of andere manier klinkt het iets te dramatisch...

en die verpersoonlijking van virus door vacin te zeggen...

vreemd... maar goed ik maakme weinig zorgen die shit open ik toch nooit...

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Idd. als ik een kaart krijg noor ik het wel, zal echt wel op het nieuws komen als het zo erg is.

5. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    yeah sure

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  7. Casperge

Casperge Guest

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Geen enkel programma kan op zero level werken wat op windows loopt (de xbox werkt er wel op omdat de win2000 versie erop het toelaat) want windows laat dat niet toe, dus lijkt me een beetje boelshit.

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    tjah al weer geedit ;).Mareh nogmaals als dit werkelijk zo is... ben je goed genaait want het ruineert je complete hardeschijf

@wixx valt vies tegen hoor.Mijn pa heeft al een keer meegemaakt dat de bootsectors compleet vernield waren ook op lowlevel.En tjah "de techniek staat voor niets tegenwoordig"

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Gast die site is gevonden via search optie van cnn, de site waarop het echte nieuws staat is NIET van cnn

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    @ wixx hm k heb ik dat verkeerd gezien.Heb dit ook maar via anderen.Maargoed las dit niet zo is ben ik voorbarig geweest.Is dit wel zo kan je het maar beter weten

Laten we maar zeggen dat ik de laatste tijd iets te veel van dit soort gezeik heb meegemaakt. (chek virus topic voor een groot aantal links) je leert aldoende en dit (Als waar) verbaasd me niks

k fake :+ http://us.mcafee.com/virusInfo/default.asp?id=description&virus_k=98893

tjah de angst voor virussen van mijn kan is wat groot

12. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel, open die troep toch nooit dus jah.

Trouwes kicke avatar WiXX ;)

13. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heb even gekeken maar kan der allemaal niets van vinden. Bovendien wordt niet een centraal topic gestart om alsnog een wildgroei aan draden te bewerkstelligen.

Wil je weten of een virus bestaat? check http://securityresponse.symantec.com/avcenter/vinfodb.html en ga niet af op de eoa mediabericht.

Mocht er daadwerkelijk wat zijn, dan graag posten in de centrale thread, doe ik deze dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina