Iemand enig idee of er games voor de XBOX360 komen ala eyetoy, want ik wil wel als een labiel iemand voor de tv gaan staan. Dus iemand een idee, of zow komen zojah welke titels en releasedatums. Ik kan er echt nergens iets over vinden.
Je kunt totemball gratis downloaden, maar die game werkte bij mij voor geen meter. Slecht dat ze die game uitbrachten, terwijl hij voor geen meter te besturen is... Maar naast deze game heb ik nog niet gehoord van eye-toy achtige games op de Xbox 360.
Ik heb de visioncamera sinds vrijdag en bij mij doet Totemball ook niet wat ik denk dat hij moet doen. Kben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Overigens hoop ik ook dat er nog een aantal partygames uitkomen die bestuurd worden met de visioncamera hoor!
Dat heb ik ook ja echt raar . Maar soms vraag ik me wel af ja waarom ik het gekocht hebt? Hoop dat er gauw leuke games ervoor uitkomen...
Bij mij werkt Totemball wel goed overdag als het behoorlijk licht is. Je moet niet in een wit t-shirt bij kaarslicht tegen een lichte muur gaan staan. Wat meer spellen die met de cam werken zou wel leuk zijn inderdaad!