Hallo! Ik heb sinds kort een EzCap 116. Deze is aangesloten met component kabels na mijn beeldscherm. Is het mogelijk dat ik wel via mijn HDMI kabel blijf gamen terwijl ik opneem met de EzCap?
Nee. Die ezcap gaatvia component, en zal je dus ook in component moeten gamen. Je kan er natuurlijk voor kiezen om een Elgato Game Capture te kopen. Die neemt op via HDMI. Je opnames zijn dan dus van veel betere kwaliteit? Helaas kost zo'n Elgato wel rond de 170 euro. De vraagof je dat er voor over hebt. Check voor meer info maar effe http://www.gamecapture.com
Ik was niet os heel lang geleden ook op zoek naar een soortgelijk ding, maar daar moet je wel de hoofsprijs voor betalen. Voor zo ver ik weet bestaat dat ding die jij liet zien niet, maar ik heb er geen verstand van. Google er maar even op. Maar, ik weet vrij zeker dat, als je al bestaan, waarschijnlijk zo duur zijn dat je voor hetzelfde geld gewoon een Elgato kan kopen. En dan is de kwaliteit van je opnames ook nog eens een stuk beter!
ezcap 116 is analoog en kan nooit gevonverd worden naar hdmi en als het kan wordt het beeld niet beter .. ik raad idd de elgato aan