f 1 career chalenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door the_sentinel, 20 apr 2003.

1. the_sentinel

the_sentinel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eey weet iemand wanneer f 1 career chalenge uitkom. En denken jullie dat het een leuk spel word?;)

2. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    op tothegame staat 13 juni dat is redelijk close lijkt mij, ik heb nog geen mening over de game, heb er namelijk nog veel te weinig van gezien om te oordelen en ook nog niet veel previews gelezen.
    Ik wacht op een online formule 1 game dat zou enorm zijn. Mijn grote vraag is wat is er veranderd tov F1 2002 en waarom career chalenge?

3. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Carreer Challenge omdat je in deze game echt een carierre maakt onder je eigen naam

4. the_sentinel

the_sentinel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja het enige wat je de tot nu toe van kunnen zien is zijn wat screens dat is zowat alles

5. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk heeft hij gameplay in de richting van gp4, wan f1 2002 vond ik toch een hele teleurstelling.
    Wel cool dat je over 3 seizoenen (of 4?) kan rijden

6. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    f1 200w met een berg oude auto's er bij!! en dat verwerkt in een career mode!!!

7. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou neej..
    EA heeft eigenlijk nix anders in huis dan de gfx oppoetsen en nieuwe drivers adden, kijk maar naar f1 2002 en alle voorgaande versies, niets nieuws..maar EA is het jaar 2003 ingegaan met improvement, dus wie weet...

Deel Deze Pagina