t is een zwarte dag in de geschiedenis van de Xbox.... vandaag stond in de krant van wakker nederland dat de xbox gekraakt is en dat je op internet een chip kon bestellen van ongeveer €65,- en dat het niet eens zo moeilijk is om de box te kraken..... fuck....fuck....fuck]:- wat vinden jullie er nou van??
kijk maar ff op gamers.nl Ik heb hjet nieuws trouwens al 2 uur geleden gesubmit bij de crew maar misschien plaatsen ze het bewust niet om illegale piraterij (altijd illegaal maar ja) te boycotten. Je kan er illegale games mee spelen en alle games en DVD's uit alle regio's bekijken.
Eh, en je hebt zeker ook net gehoord dat Pim Fortuin is neergeschoten, he? Of dat er een vliegtuig in het WTC is gevlogen? Of dat de Berlijnse Muur is omver gehakt? Dat de aarde rond is? Dat dinosaurussen zijn uitgestorven???? Nee, geintje hoor, ik zit je te zieken... Moest ff-tjes... Maareh, dit nieuws is hier al vrij lang bekend en er zijn ook al meerdere threads over (ook op de pagina waar deze thread op staat). Dus zoek maar eventjes goed, zou ik zeggen, want het is niets nieuws...
euuhmmmm..... wat zou je nou kunnen doen als je de xbox kraakt?? duh!! dan kan je gebrande spellen op je box spelen, dus komt er minder geld binnen in de gamesindustrie, dussen willen de grote mensen niet voor zo'n hongerloontje werken. conclusie: er worden alleen nog maar K*t spellen gemaakt!!