[Centraal] F-Zero GX Ik wilde jullie deze nieuwe high-res screenies niet onthouden; hiermee wordt nog eens de schoonheid van dit spel bewezen. Een van de mooiste, misschien wel DE mooiste game (naar mijn mening althans) deze gen tot nu toe: De rest is hier te vinden: http://www.newtechnix.com/Affichage_Article.php3?Id_Article=10622 It's drool time! Een van mijn "most anticipated games" op dit moment.
super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! graphics zijn goed, als de gameplay net zo goed is als nintendo's eigen f-zero's dan wordt dit de topper van het jaar
ja, ik had F-Zero op de Nes en dat was echt mooi en goed. Ik heb zelf geen GC maar voor de mensen die wel een GC hebben, jullie console heeft er weer een topspel bij.
Niet zelf centrale threads aanmaken! Laat dit a.u.b. over aan de moderators. Sowieso beperk ik het aantal nieuwe centrale threads, omdat we er min of meer van af willen. Dus: niet zelf centrale threads maken, maar aanvragen hebben ook weinig zin. Threadtitel veranderd.
ik denk er nog over na zeker als hij eind dit jaar uitkomt kost veel geld veel gampjes zoals halo 2 mario kart counter strike rainbow six ofzo en weet ik veel wat nog meer duur grapje
Bloedstollend mooi gewoon, zeker als je de filmpjes ziet... quantumredshift ofzo komt hier niet bij in de buurt. Alleen dit lijkt me nou een supervet spel om op Live te spelen.
Ziet er leuk uit, terwijl ik niet van race game houd zag ik gister hier een filmpje van en die snelheid sprak mij dan weer wel aan. Misschien kopen voor de multiplayer.
schitterend.. inderdaad.. het wordt afgezaagd om te zeggen dat het de mooiste game ooit wordt, maar man o man, wat ziet het er prachtig uit! ik spot ook al redelijk wat nieuwe wagens, maar dat kunnen ook custom made wagens zijn.. ik kijk er iig erg naar uit.. eindelijk een systeem dat het fenomeen f-zero waardig is (grafisch gezien dan natuurlijk)
deze sla ik voorlopig even over; je moet keuzes maken omdat er zo'n grote hoeveelheid toptitels uitkomt de komende maanden. daar komt bij dat ik F-Zero GX ook weer kan lenen van een vriend van mij, dus... maar ik geef toe, dat dit spel toch wel boven de rest uitsteekt als je die superstrakke Amusement Vision created graphics ziet, WOW!!!