1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] F1 2015

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 26 mrt 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad ze zijn niet erg onder de indruk..
     
  2. Neophyte1986

    Neophyte1986 Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben het er mee eens dat er veel dingetjes die in voorgaande delen zaten nu missen,dat moet eigenlijk niet kunnen maar aan de andere kant het rijden en het grafische gedeelte is wel goed opgeknapt.

    En in dit deel zit MAXO-)
     
  3. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben het compleet eens met je positieve bevindingen!
    Echt een geweldige wegligging:D
    Met traction control op medium is het echt even wennen trouwens. Te vroeg het gas er op in/na een bocht zorgt voor een realistische slinger of spin.
    Iemand al ervaring met de career mode? Ik weet dat je niet meer je eigen personage kan maken, maar heb je nog wel doelstellingen die je moet behalen die verschillen per gekozen team?
     
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Na een paar rondjes valt hij mij tegen. Wegligging en AI is zeker ok en ook de voice command is een mooie aanvullen,....maar visueel ben ik zeker niet onder de indruk, en de Cockpit View ziet er wat mij betreft vreemd en "lang gerekt" uit, heb hierbij niet het idee dat ikzelf met mijn stuurtje in de bolide rijdt. Volgens mij zag F1 2013 op de XBOX360 er nog beter uit.... Ook kon ik in het menu niet mijn stuurwiel TX kiezen, maar wel andere Thrustmasters??

    Ook geluid is minder ondanks de lagere rpm's van de motor hoor je totaal geen "geruis van wind oid" op hogere snelheid. Ik vind het een beetje "mat" allemaal en weinig vernieuwend voor de next-gen console.

    Aan de andere kant wel leuk om even de circuits te rijden voorafgaand aan een F1 race, maar veel zal ik het denk ik niet gaan spelen.....
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Het missen van een echte career mode is voor mij wel een groot minpunt(speel nooit online met racers). Haal hem misschien ooit uit de budget bak als ik tegen die tijd Project Cars en Driveclub zat ben
     
  6. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik vind het belachelijn dat er zoveel features uit de game zijn. Met name Career en CO-OP season mis ik enorm.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik sla hem voorlopig even over. Misschien in de grabbelbak een keertje. Maar ik denk dat ik even genoeg heb aan Pcars.... en koop ik er wel een leuke shooter ofzo naast..
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Na 4 jaar geen F1 game meer gespeeld te hebben ben ik toch wel tevreden met F1 2015.

    Singleplayer boeit me niet op de time trials na.
    Die mode zit gewoon goed in elkaar.
    Zoals het hoort kun je gewoon je friends tijden bekijken (in PC kan dat niet fail)

    De graphics zien er een beetje plastic en glimmend uit, maar wel steady 60 fps.
    Lijkt me ook geen 1080 P maar 900P.
    De sound heb ik weinig op aan te merken.
    F1 is geen F1 meer zoals het was met de V8, maar vanaf 2017 zou dat beter moeten gaan worden.

    De online mode werkt prima en kan eenvoudig lobby´s joinen en games hosten.
    Heb 4 races gereden en bij 1 daarvan had ik een vage bug dat ik mijn tegenstanders na de 1e bocht niet meer kon zien.
    Later weer wel, maar zonder banden en de positie aanduiding klopten niet.

    Maakt deze game gebruik van dedicated servers ?
     
  9. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Heb hem ook binnen.. f1 2013 was me laatste want f1 2014 had ik binnen een uur al weer teruggebracht.. nu f1 2015 een nieuwe kans gegeven en tot nu toe bevalt de game me heel goed
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Geen career mode in een race game is gewoon not done.

    Nee, wacht wel op 2016.

    Je kunt nog beter F1 Race Stars spelen, die had wel een career mode. :+
     
  11. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Bevalt me prima :)
     
  12. Neophyte1986

    Neophyte1986 Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben nu een championship met max verstappen bezig,inmiddels race 3 singapoor en bevalt me uitstekend.
    het rijd lekker weg, en heb niet echt de indruk dat er netzoals voorgaande delen de AI oneerlijk is (veel sneller in de regen,geen last van banden slijtage,niet houden aan pitstops)

    maar toch is het best een gemis dat er nu geen echte career in zit. Leuk dat ik nu met max verstappen een kampioenschap mag rijden maar als het kampioenschap eenmaal afgelopen is begin je daarna gewoon overnieuw. dus met max kampioen worden zonder de AI makkelijker te zetten gaat hem niet worden en dus ben je gedwongen om voor een ander team te kiezen. aangezien career mode er altijd in heeft gezeten snap ik niet waarom ze het in dit deel overgeslagen hebben.
     
  13. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Vraag: Ik heb ernorm veel overstuur ligt dit aan moeilijkheidsgraad of aan settings ergens? Hopelijk kan iemand me helpen:)
     
  14. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Als je bij Assist de Traction Control op full zet kom je wel normaal een bocht door :)
     
  15. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    nSuper dank je wel!!!
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Welk stuurtje en playseat raden jullie aan voor F1 2015?

    Zit te denken om er een te kopen
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    [​IMG][​IMG]

    Thrustmaster tx 458

    Echt een aanrader x junk


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Dranx vindt dit leuk.
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Stuurtje ziet er top uit voor F1.
    Playseat ziet er praktisch uit, maar dacht eerder aan een Playseat evolution.
     
  19. Detje NL

    Detje NL XBL: Detje NL

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    32
    Gaaf stuurtje. Misschien ook een keer aanschaffen voor me TX.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Wat kost dat stuurtje wel niet?
     

Deel Deze Pagina