1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] F1 2016

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 27 mei 2016.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [​IMG]

    Codemasters heeft vandaag F1 2016 aangekondigd. Gamers kunnen deze zomer al aan de slag met het nieuwste seizoen van de koningsklasse.

    Codemasters belooft in de aankondiging de meest meeslepende career mode die ze ooit gemaakt hebben. In deze mode kan je tien seizoenen lang aan de slag als coureur en duik je dieper in de sport, zowel op als naast de baan. Daarnaast lijkt Codemaster te luisteren naar commentaar van de gamers. Een van de grote punten waar veel om te doen was was de missende safety car. F1 2016 bevat niet alleen de normale safety car maar zal ook de virtual safety car bevatten, waar alle coureurs de snelheid moeten laten zakken zonder dat het hele veld wordt opgevangen.

    Een andere toevoeging is het test en ontwikkel systeem. Hier worden de verschillende tests en ontwikkel sessie's nagebootst om zo de auto te ontwikkelen en te verbeteren. Tijdens de tests verdien je punten die je kan gebruiken voor verschillende upgrades. Tot slot bevat F1 2016 het nieuwste circuit op de F1 kalender: Baku.

    F1 2016 komt deze zomer richting de Xbox One, PS4 en PC.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2016
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eerst zien dan geloven wat betreft die career. Ik hou het voorlopig lekker bij Forza 6 en die is al enorm vet vanaf de eerste races. :)
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vraag mij inderdaad ook af hoe ze het gaan doen met de career mode. 10 seizoen lang waar je alleen van team kunt wisselen is niet er interessant. Hoop dat er een soort systeem in zit als in F1 2012 (of 13 weet niet meer precies) waar je door met slechte teams goede prestaties neer te zetten deze door de seizoenen heen ook kunt laten evolueren naar een top team
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Post aangepast. Er zit een systeem in waar je punten verdient tijdens de test sessies. Als je goed test krijg je meer punten dus. Die punten kan je dan gebruiken om de auto te upgraden.
     
    Tim vindt dit leuk.
  5. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Klinkt allemaal al beter als F1 2015 iig, even in de gaten houden deze :)
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    2015 heb ik deze week gekocht.. Niet helemaal over te spreken,mis idd carreer mode.. Besturing moet ik ff aan wennen.. Online nog niet gereden.. 2011 12 en 13 wel ziek gespeeld.
    Van de zomer maar eens kijken of 2016 het spelen waard is
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Deze gaat er wel komen denk ik! Vooral blij dat deS aferty car terug is!
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Deze komt er sowieso. Heb niet voor Jan *** een F1 stuurtje gekocht. ;)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niet veel beter. Heb ook al de nodige info gelezen en klinkt mij nog teveel zoals de oudere games. Persconferenties, Volksliederen en geen irritante podium vragen zouden voor mij al welkom zijn. Dat laatste hoort er voor het realisme misschien in, maar het geeft mij niet het echte F1 gevoel.

    Beetje vrij rondlopen in de pits, tussen sessies door, met ander personeel erbij, zou ook erg tof zijn als toevoeging aan de career. :)
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik wil gewoon racen! :)
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ja, dit dus. Deze serie staat er niet echt om bekend dat de gameplay zo super is en de games zijn nauwelijks beter geworden sinds F1 2010. Laten ze er eerst maar eens voor zorgen dat de physics en AI in orde zijn, en zonder vreemde bugs. Voeg daarna maar motorhomes en dergelijke toe, maar dat kan me persoonlijk voorlopig echt geen reet schelen.
     
    Dex en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  12. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben van plan om 15 te halen. Is dit een aanrader?
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nope. Ik zou even wachten op 16.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zou ook wachten, hou ook even de site van Team VVV in de gaten.
     
  15. Airborne Ruben

    Airborne Ruben Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of er al Reviews zijn van deze game?
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Meestal pas een week van te voren zoiets of? Heb wel zin in deze game :cool:
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Er zijn al genoeg gameplay beelden op YouTube te vinden.Check bijvoorbeeld https://youtube.com/user/tiametmarduk1/videos

    Ook wel zin in de game, met name de career mode lijkt eindelijk eens wat diepgang te hebben
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het ziet er zeker goed uit, en heb best zin in een F1 game. De laatste keer vond ik het echter vreselijk spelen met een controller... en heb geen stuur.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Door heel het Max avontuur heb ik hem een maand terug al in de Pre-order gezet. Ik zie wel wanneer de game op de mat valt. Heb er wel zin aan! Lekker over Monaco en Spa knallen! Whoop! Laat maar komen dat spel.

    Het komt ergens deze maand toch? :D
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik houd team VVV op youtube altijd in de gaten betreft race games. Erg fijn kanaal.
    Vind de stem van Alan ook fijn om naar te luisteren.

     

Deel Deze Pagina