1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] F1 2016

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 27 mei 2016.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Botsingen helemaal mee eens. Heb al meerdere keren een grid penalty gehad. Kijk nu wel beter op de radar of er niet te veel voor me rijd voordat ik aan mijn ronde begin. Vandaar dat ik ook nooit de Flying-Lap gebruik.
     
  2. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Welke console gebruik je en speel je overdag of in de avond
     
  3. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Xbox one, ik kan beide tijden dit weekend.
     
  4. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Dan houd het voor mij op ik heb een ps4
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Pff wat een onzin zeg op ultimate difficulty rammen ze je gewoon van achteren en dergelijke zodat je gewoon de baan uit vliegt of in een spin komt.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Bij mij is er pas 1x iemand echt hard achter op geklapt verder niet. Rijd je wel hard genoeg door? ;):+
    Heb het ook bij Canada gehad, maar daar komt het als de AI achter je zit en de pit in wil. Jij remt af voor de chicane en zij kunnen later rennen voor de pit met als gevolg een botsing.

    Wel al vaak dat ze op het laatst bij blauw en bij kwalificatie opzij gaan,...dan wijk ik al uit en dan gaat het net mis. Ze zouden, wat mij betreft, iets eerder en duidelijker aan de kant kunnen.
     
  7. Rutger1981

    Rutger1981 New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    F1 2016 is best een goede game, er zijn echter voldoende punten die ze kunnen verbeteren.

    * het podium is best aardig gemaakt maar ik mis toch wel de prijs voor de constructor en volkslied. Ook afwisselende podiums en een kort podium interview bv zou het echter maken.

    * de focus ligt teveel op het racen. Tuurlijk het is een racegame maar denk hierbij aan toevoegingen als interviews, signeer en foto momenten, gesprekken met andere coureurs en teamleden, je vrij kunnen bewegen in de pitbox. Etc...

    * een carrière van 10 seizoenen is te lang denk ik omdat alleen jij van team kan veranderen je tegenstanders blijven 10 jaar rijden voor hetzelfde team. Het nieuwe puntensysteem in de 3 vrije trainingen is leuk bedacht maar niet echt bijzonder.

    * misschien een idee om als extra optie toe te voegen die de speler zelf aan of uit kan zetten is de tankregel. Hierbij maak je de game spannender!

    * een overwinningsronde maakt het compleet nu de formatie ronde er wel inzit.

    Wat zijn jullie suggesties laat ze gerust weten! Ben erg benieuwd!
     
  8. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Snap wat je wilt zeggen alleen interviews en podium dingen boeien mij echt niks ik wil gewoon simpel kunnen racen en het moet realistisch zijn. Tankregel is dit jaar niet in de F1 dus terecht dat het er niet in zit.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb maar weinig punten.

    Ai mag wel op sommige punten iets sterker. Op sommige plekken op het circuit zijn ze behoorlijk langzamer.
    Verder als je info vraagt is het vaak mis. Laatste lap vragen over de driver achter je,... ze moeten waarschijnlijk nog een stop maken,... tuurlijk. Dat met een 50% race afstand.
     
  10. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Het hangt er ook vanaf welk niveau je je tegenstanders instelt en welke assist jezelf gebruikt.
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Oneens met al je punten.
    Overbodige features wat mij betreft.
    Het gaat om het racen en dat zit dit jaar goed.
     
    sandrog vindt dit leuk.
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zal eerst eens wat meer me de settings van de car gaan kloten heb ik wel door om online ook maar enige kans te maken. Gewoon standaard zo een race racen zonder de wagen aan te passen weet je bijna zeker dat je geen kans maakt. Wou eerst zelf gaan klooien ermee, maar ga toch maar ff op het net zoeken aangezien ik er allemaal niet zoveel verstand van heb. Sinds een maat van mij dit heeft gezocht en gedaan rijd hij gewoon veel en veel sneller dan mij.
     
  13. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ligt ook aan de auto als jij met een mclaren zou rijden en hij met een Mercedes leg je het sowieso af al staat de instelling op realistic
    Kan ook nog liggen aan je assist die je hebt aan staan soms wil de braking assist nog wel is automatisch aan springen voor een andere race heel irritant
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vraagje.
    Doen jullie manual of automatic schakelen?
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Controller: Automatic
    Stuur: Manual
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok. En welk team kan ik als beginner het best kiezen? Ga het liefst voor Redbull natuurlijk :+
    Maar is dat wel verstandig?
     
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Voor career mode vond ik het persoonlijk leuker om een middenmoot team te kiezen en dan jezelf omhoog knokken aan de hand van de updates die je kan doen gedurende het seizoen.

    Ik ben zelf met McLaren begonnen.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Enkel manual, bij elk spel. Controler of stuur maakt niet uit.


    Zou idd met een lager team beginnen is qua beleving het leukst. Zelf begonnen met Force India, maar had eiegenlijk nog lager moeten beginnen.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Aah ok bedankt voor de tip.
    Maar @Bidle
    Als je bijvoorbeeld voor een laag team kiest.
    Verlies je dan niet de meeste wedstrijden?
    Zelf nog nieuw met F1 games.

    Toch maar eens proberen manual te schakelen met de controller.
    En wow zonder TC is echt niet te doen!

    Heb pas wat trainingen gedaan en bevalt erg goed so far.

    Gekozen voor torro rosso.
     
  20. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Schakelen met controller vind ik niks.
    Sinds ik een stuurtje gebruik vind ik race games veel leuker ik rijd nu op hard met schakelen in een force India en dan kan ik nog met de top mee komen traction control op medium
     
    Smok3y vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina