1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] F1 2016

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 27 mei 2016.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat had ik dus ook, maar had 10 ronden voor het einde van de race gesaved toen ik ging eten.

    Daarna dus nog een keer die laatste 10 laps gereden, gebeurde het wéér. :')
     
  2. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Je kan op B drukken en dan krijg je een menu met instellingen. Als je dan nogmaals drukt kom je bij een eerste overzicht van je auto. Heb het spel nu sinds donderdag, en vind het echt super vet! Zijn echt een hoop dingen toegevoegd ivm 2015.
     
    sandrog vindt dit leuk.
  3. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Dacht vanmiddag ik pik hem ook even op, is ie overal uitverkocht! Had ik niet verwacht van die gekke Amerikanen, misschien door het Haas team dat ze het ineens vet vinden..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Gister maar een paar rondjes in Time Trail kunnen rijden omdat ik weg moest. Maar damn, wat rijdt het heerlijk en loopt de game vloeiend!

    Ik vind die camerastand net boven de cockpit ook fijn gedaan.
     
  5. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    als je een paar x op b drukt kan je de schade zien aan je auto. groen geel rood enzo
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Erg fijne game dit.
    Ik vind deze camera settings het fijnste (speel met stuurtje). Op een of andere manier 'durf' ik sneller te gaan als ik het stuurtje in de game ook zie etc. 8)
    (HUD heb ik inmiddels ook al uitgezet)
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wouw wat een mega fov :p. Als je die een heel stuk lager zet wordt het veel makkelijker om rempunten in te schatten.
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Edit; nvm, kan nog steeds in spiegels kijken bij lagere FOV. Dus is inderdaad beter om de FOV dan iets lager te zetten.
    Vind de standaard setting voor cockpit wel erg laag waardoor je lastig naar de baan kan kijken. Baan overzicht is wel een stuk beter met deze settings.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2016
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    In het echt zitten ze ook ontzettend laag, en kan je vaak alleen de topjes van de banden zien, maar dat vind ik ook niet super chill zo laag.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  10. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik heb me camera zo ingesteld [​IMG]
     
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    zie nu je post pas.. Heb alleen ffb wat minder gezet.. Die heb ik op 70% staan
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net ook gedownload en enkel even een quick race gedaan. Bevalt tot nu toe erg goed!!

    Ga straks career maar eens opstarten. Maakt het nog uit met welk team je begint,.... ivm doorgroei mogelijkheden of kan je net zo goed beginnen met je favoriete team?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beter eerst met een klein team, dan heb je namelijk niet zulke hoge eisen en imo komt de career meer tot zijn recht. Als je na een seizoen veel kan, dan doe je even een Max Verstappen naar Red Bull en ben je binnen voor de rest van je career. Geeft imo ook een betere ervaring, want je wilt niet het omgekeerde zoals Max zijn vader Jos had. ;)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Dit spel is wel echt poepie lelijk hé, tering. Hoezo zit er een soort lamp in de auto zodat zijn benen belicht worden?

    [​IMG]
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Dex, je vergeet de /mierenneukmodus uit te zetten ;-)
     
    Yellow 13, HRT WietHoK NL en Racerblade01 vinden dit leuk.
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Thx, duidelijk!!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Toch speelt het met controller gewoon kut. Je kan nooit fatsoenlijke bochten maken zo. Hij gaat zo weer de Bazaar op.
     
  18. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Nah, was slechts een voorbeeldje. Het spel is erg slecht met schaduwspel als je het mij vraagt. In cockpitview heeft het stuurtje ook maar 1 belichting. Vind het niet echt des 2016 dit. Beetje jammer, omdat Codemasters het wel kan.
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Op PC ziet het er super uit, nog geen vreemde dingen gevonden tot nu toe. Los van een freeze op het laadscherm, maar die kon ik makkelijk fixen door de refresh rate lager te zetten dan 144hz.
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Speel je met een PS4 controller ofzo?:p Heb er totaal geen problemen mee op Expert. Op het goede moment insturen scheelt een hoop.

    Career begonnen in de Renault op Hard, maar de behaalde posities mag Renault alleen maar van dromen anno 2016 :p Al snel overgegaan op Expert, wat veel realistischer is door echt te moeten vechten om je teamgenoot Magnussen te verslaan (15e/16e positie). Gaaf spel tot nu toe!

    Bovendien speel ik met Traction Control op medium, omdat Full TC niet te handelen is en zonder TC weinig uitdagend is. Wat jullie?
     

Deel Deze Pagina