1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] F1 2016

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 27 mei 2016.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Speel op Legend met een PS4 controller en TC op medium. Heb Manor gekozen en zit nu halverwege mijn eerste seizoen en kan al podium plekken halen (heb wel de auto geupgrade maar nog steeds is het de op 3 na slechtste auto) Niet echt realistisch dus maar ultimate moeilijkheid is voor mij niet te doen
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ha! Gisteren wou ik ook beginnen aan F1 2016, echter kwam er eerst een mega update van Xbox, vervolgens moest ik de game installeren en bij het opstarten van het spel moest ik nog weer een update uitvoeren voor F1. Toen was ik er wel weer klaar mee :+. Vanavond maar ff de rest van de update binnenhalen en dan knallen over het circuit :D. Mooi al die verhalen hier.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Deze game ziet er echt goed uit. En dan heb ik hier nog de AA een tandje lager gezet om de fps op ongev 80 te krijgen _O_

    [​IMG]
     
    Olijke Poffer, Arno S. en Bidle vinden dit leuk.
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Euh.... De AA? Hebben we het hier nog altijd over de xbox versie?
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wie had het over de Xbox versie? Dit is pc.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De AA is jusit wederom verschrikkelijk in de game. Verschilt wel per circuit, maar bijvoorbeeld Bahrain is een groot jaggies fest. En dan draai ik 'm op Ultra en heb via Nvidia Inspector nog wat tweaks doorgevoerd. Ligt gewoon aan de engine van Codemasters.
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ja ok, als ik screenshots terug kijk dan valt het wel op. Maar als je gewoon aan het rijden bent heb ik er totaal geen last van.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik juist tijdens het rijden. :+ Heb m'n monitor ook pal tegen m'n stuur aanstaan dus zit er ook wel met m'n neus bovenop. ;)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  9. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    rip Eyes
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Waar kan je terug vinden wat je targets zijn?
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Race en quali plek die je moet behalen?Links boven in waar de tijden staan van mensen die om je heen staan staat je Target ook groen/rood omcirkeld
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wel leuk om alvast te oefenen voor zondag met deze game :cool:
     
  13. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Wij hadden vroeger ook een stuurtje waarmee je gas kon geven op het stuurtje met van die pedals op je stuur.
    Kan je dat met die TMX ook doen? die pedals zien er vaak crap uit en niet echt stevig. Lijkt of het alle kanten op wiebelt op de filmpjes.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Gas geven op het stuur? Waarom zou je dat willen.
    Maar dat kan gewoon hoor. Je kunt zelf knoppen instellen bij de control settings. Maar ken die TMX verder niet.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zal lastig worden denk ik. Aangezien de pedals op een stuur reageren als knoppen....dus is het vol gas of geen gas. Kortom niet echt een aanrader.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    God wat is de AI kansloos in deze game.
     
  17. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb hem ook gehaald vanmorgen. Reed weg zonder hulpmiddelen en vloog gelijk met spinnende banden de vangrail in nu maar stapje voor stapje op iets moeilijker zetten. Wel vet gedaan al die doelen in practice sessions ook om de boel leuk en uitdagend te houden.
    Eerste indrukken zijn goed, zo mijn eerste race rijden!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    ageQned vindt dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Doen jullie alle drie practice sessions helemaal uitspelen in career mode? Ik doe meestal de eerste effe 10min oefenen en doorspoelen, dan de 2e en 3e practice maar 1 of 2 keer een tijd rijden en ook doorspoelen :p
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Yep, doe ze allemaal!! Ook 3 Kwali sessies.

    Net aangekomen bij Monaco,... man, man, man. Zag er naar uit, maar ook tegen op. Wil ook niet terugspoelen, dus gewoon uit staan.
    Eerst regen in de practice ronden en bij kwalificatie mooi eerste met mijn Force India. Helemaal blij... uitloop ronde afmaken lekker rustig.... netjes buitenbaan houden want HamilTon komt eraan... ramt hij mij van achter.... niemand in de buurt, niet op zijn rijlijn...... Sukkel denk ik nog. Dan,.. voila, collision penalty +5 grid plaatsten.... GVD!!
    Race begint prima kan gelijk twee plekken pakken vanaf de zesde plek,.. sta eindelijk tweede en dan rijd ik me voorkant krom.... pits in en uiteindelijk toch nog 5de geworden.

    Wat een heerlijk spel is dit!!!
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Doe alle 3 opdrachten in FP1 en dan sla ik de andere 2 over
     

Deel Deze Pagina