1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] F1 2019

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 28 mrt 2019.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Het punt wat Jimmy probeert te maken is dat de reviewer geen kaas heeft gegeten van race games.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Begint bijna te kriebelen. Echt. zal vanavond even lezen. :cool:
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nou niet alleen race games hoor :p
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Update naar versie 1.08

     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik vind GT Sport eigenlijk helemaal niet zo mainstream. De game is totaal anders dan eerder Gran Turismo delen. Het is wel als vanouds een prachtige game, maar de diepgang en vooral hoe het online gedeelte in elkaar zit vind ik fantastisch en is - naar mijn mening - ongeëvenaard. Ik heb veel ontzettend spannende én faire races gereden, op het scherpst van de snede. Op een heel volwassen niveau, echt racen. Inclusief afwijkende pitstop strategieën en dat soort zaken. Natte okselwerk, om het even in PC2 online termen te duiden ;)
    De daadwerkelijk mainstream gamers laten GT Sport juist links liggen, omdat het niet aansluit op wat ze van een Gran Turismo game verwachten. Wat ook wel verklaarbaar is. De verkopen liggen ook dik lager dan 'normaal'. Ze doen er wel alles aan dat nog op te krikken, want de game wordt ongekend goed ge-support door de ontwikkelaar. Maar goed, dat kan ook alleen maar doordat Sony bereid is er veel geld in te pompen...

    Een beetje off-topic reactie natuurlijk, maar ik stuitte er toevallig op toen ik door het topic scrolde... :)
     
    rubenpol007 en ageQned vinden dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Sinds een poosje is de game ook in de GamePass, en grotendeels wel tevreden, maar zojuist even online gespeeld, en niet voor het eerst word ik er gewoon afgeketst en verneukt het eigenlijk je hele race.

    Ik begon op 17de plek (van de 20, veld was grotendeels CPU drivers en 5-6 andere players), grote crash in de eerste bocht waar ik ongeschonden doorheen wist te komen, en vervolgens lag ik na een snelle inhaal move meteen op de eerste plek. Vervolgens kwam de safety car naar buiten die 3 rondes lang voor me ging rijden. Prima. Daarna racend naar lap 8 waar ik een pitstop doe, kom terug op plek 9, ga meteen 2 CPU auto's voorbij, vervolgens een menselijke tegenstander ingehaald, en daarna kom ik CPU Albon tegen, die ik voorbij ga, en die ketst mij in de volgende bocht even in een spin en van de baan af. Race over.

    Zeer irritant.

    Weet ook niet hoe zoiets opgelost moet worden, hoort er vast allemaal bij, maar zou o.a. wel graag een melding zien hoe andere drivers gestraft worden wanneer zoiets gebeurt. In dit geval een CPU driver dus het verandert ook niet zo veel, maar je mist een beetje een gevoel van gerechtigheid.
     
  7. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Inderdaad ik volg je mening.
    Het zijn ook altijd dezelfde CPU coureurs die onnodig "agressief" rijden.

    Kubica haal ik alleen maar meer in in een recht stuk...
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    In 2020 is de AI wel een stuk verbeterd. Die agressieve AI was bij 2018-2019 inderdaad een stuk erger.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Recensies zijn over het algemeen ook positief. Zandvoort trouwens... _O__O__O__O_
     

Deel Deze Pagina