1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

F1 op xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door marcel d1, 4 dec 2006.

  1. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel leuk zijn als die er een keer voor de 360 komt ,heeft iemand hier info over ?
     
  2. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal tot 2008 niet gaan gebeuren dit ivm dat sony alle rechten heeft.
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    das indd wel bummer wil ook een F1 spel :mad:
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij waren er ook alweer gesprekken om het exclusiviteitscontract dat sony heeft te verlengen.
    Zal nog wel ff duren voordat er iets komt van F1
     
  5. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn Microsoft moet die rechten kopen. En dan het Turn10(FORZA) team erop zetten. Of SimBin (GTR1/2) Die kunnen er gerust een mulitplatform game van maken.
     
  6. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan even niet meer op de naam komen, maar ze zouden zo een F1 spel uitbrengen op de PS3. En dat ziet er echt gelikt uit.

    Zou idd heel wreed zijn als het naar de X360 kwam.
     
  7. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    F1 2007.. Gemaakt door Sony zelf dus t zal zeker wel niet naar de xbox 360 komen:mad:
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dan gewoon wat we missen...

    [​IMG]

    Wat zou het toch vet zijn als we dit spel op de 360 zouden kunnen spelen. De laatste die ik heb gespeeld was f1 2002 en die begint nou wel een beetje oud te worden...
     
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier bestaat al een topic over;)
    Maar het is inderdaad een gemis voor de 360!
    Ze beseffen niet hoeveel geld ze hier aan kunnen verdienen blijkbaar:emo:
     
  10. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Als Sony er gewoon een multi-platform game van maakt kunnen ze nog meer geld verdienen. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die special voor F1 2007 een PS3 kopen.
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het ook een beetje een princiepe kwestie is bij sony
     
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Een F1 game is wel leuk maar dan wil ik liever een A1 game, daar zit meer het teamgevoel in :)
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    helaas geen F1 voor de 360 de komende 2 jaar verwacht ik .

    ik denk dat het ook niet dat de F1 groot genoeg is in amerika waardoor MS er niet voor wil gaan.
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk niet, een F1 game is een systemseller (kijk maar naar het aantal mensen dat graag een F1 game op de 360 ziet, en hoe er om de 2 maanden een nieuw topic voor gemaakt wordt), omdat ook de mainstream dat spel interessant vind. Dan ga je die game niet uitbrengen op een 360. Mensen zijn bereid een PS3 aan te schaffen voor deze game.

    Dat zou hetzelfde zijn als Zelda en Mario op de 360
     
  15. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Een A1 game lijkt me inderdaad vetter, verder vond ik tot nu toe alleen nog de grand prix serie op de PC de moeite waard..... consoles staan niet echt bekend om hun sterke F1 games.
     
  16. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    MS heeft ook deals gesloten met Konami en EA voor hun voetbalgames, als de Europese markt willen veroveren zullen ze met nog meer van zulke acties komen.
     
  17. CerandoX.nl

    CerandoX.nl Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat MS niet zo lang geleden een persberichtje naar buiten heeft gebracht waarin ze laten weten de nieuwe F1 rechten binnen te willen halen voor 6 jaar nadat de Sony deal is afgelopen, ze zijn bereid altijd meer te bieden dan Sony doet werd in dat persberichtje ook gezegt. Ze vinden de kwaliteit van de PlayStation F1 games belabberd ofzo, maar of dit nou waar is

    PS: de kwaliteit van die Sony F1 games zijn ook belabberd, echt verschrikkelijk gewoon.
     
  18. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    De A1 vind ik persoonlijk spannender, daar hangt het meer af van Skills van de rijder ipv de wagen zelf :). Maar een F1 game op de 360 zou ook wel vet zijn.
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af of je die Sony F1 games dan ook daadwerkelijk gespeeld heb, want ze zijn alles behalve belabberd, zeker de 2005 en 2006 versies zijn gewoon erg goed.


    En wat betreft A1, tja, wie zit daar op te wachten. De game wordt dan ongetwijfeld net zo amateuristisch als de klasse zelf.

    Ik zou wel een IRL, CART of NASCAR game op de 360 willen zien. Als je bijvoorbeeld een IRL game realistisch houdt, dan is zo'n spel volgens mij bijzonder leuk.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    ze moeten een game maken met die landenteams shit (of is dat de A1?)

    sorry, ik ben hier niet in verdiept :)
     

Deel Deze Pagina