fable 2 achievement help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ji E Toy, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er iemand die vanavond mij kan helpen met wat achievements voor fable 2? achievements die ik nog moet en vanavond met jou hulp wil halen:
    The Completionist (alle expressions, dog tricks en will spreuken)
    The Dollcatcher (alle hero dolls hebben)
    The Philantropist (een cadeautje geven aan iemand anders)

voor The completionist en The dollcatcher hoef je alleen maar je poppetje of een will spreuk te verkopen en weer te kopen, dan krijg ik die achievement vanzelf. voor the philantropist moet ik iemand anders iets geven, jou dus, je beloning voor mij helpen;)

deze zijn voor mensen die wat meer tijd hebben:
    The Duellist (een perfecte fullspeed chainattack)
    The Sharpshooter (drie vijanden in 1 keer raken met een geweer)

ik moet ook nog de knothole achievements, maar ik neem aan dat ik die niet kan krijgen omdat ik de uitbreiding niet heb

mijn gamertag is net als mijn naam: ji e toy, ik ben vanavond online van ongeveer half 8 tot zo'n 1 a 2 uur snachts. stuur maar een message als je mij wilt helpen, of post hier even(zal voor half 8 nog wel een paar keer kijken)

alvast bedankt voor je hulp;)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik geloof niet dat dit het juiste forum is. Je moet even naar het Xbox 360 help forum gaan als ik me niet vergis.

3. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
  4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Aan zo'n antwoord heeft de TS ook maar weinig :)

Mocht de link van blingbling niet werken of mocht je nog verdere vragen hebben dan kan je deze stellen in deze thread (speciaal voor de dolls) of in de Fable 2 thread. Een aparte thread hiervoor is niet nodig en daarom gaat er ook een slotje op :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina