1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Bugs, Glitches and other ERRORS

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Juunanagou, 22 okt 2008.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Had ik ook gedaan, alles goed afgelopen verlopen, vrouw kwam hem ophalen. Kom ik vervolgens weer "thuis", is mijn vrouw door een Banshee vermoord en kind dus ook weg. Over anticlimax gesproken.

    Wat is er dan? Naast die briljante camera dan.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Net geprobeerd mn laatste achievement te halen, maar ik kon niet eens meer connecten naar de game, 3 vastlopers gehad op het startscherm etc.
     
  3. Terror NL

    Terror NL Come at me brah

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    huh ik kill ze slaap 7 dagen en ze ligt nog steeds dood op de grond:confused:
     
  4. Terror NL

    Terror NL Come at me brah

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand kan me helpen?:mad:
     
  5. 03RT

    03RT Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, ik heb en vraag betreft Fable 2.
    Ik heb het idee dat mijn 360 er moeite mee heeft om alle frames te verwerken van dit spel. Niet dat de beelden haperen, maar mijn XBOX kraakt als een oud wijf. Hebben meer mensen hier last van? Ben sinds een week in het bezit van deze console.
     
  6. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier last van wanneer er een groot gevecht is met heel veel beesten enzo. Dan loopt het beeld gewoon veel trager, een beetje slow motion.
    Maar heel erg vind ik dit niet, dan kun je heel rustig kijken welke moves je kan doen.
     
  7. 03RT

    03RT Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok. Maar als ik gewoon over de paden loop of in een stad ben, dan kraakt de xbox van alle kanten. Dat heb ik niet met bijv. Fallout 3.
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat klopt inderdaad,als je de game zo speelt word je gek van de 360 irritatie tune,daarom advizeer ik je om de game op te slaan op je harde schijf en dan heb je geen enkel last meer.

    Je moet wel eerst de nieuwe 360 menu dashbourd downloaden,als het goed is en je de 360 online aansluit moet de update vanzelf beginnen.
    Je krijgt dat dan gevraagd enzo,net als met sommige games.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  9. 03RT

    03RT Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip, ik ga ermee aan de slag!
     
  10. GoldKiwi

    GoldKiwi Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hele vervelende...
    Als ik die quest doe met Hammer, kom ik bij dat kasteel met dat bandit-camp ervoor. Als ik door het kamp loop, loopt het hele spel vast!
    Eerst gaat het geluid weg, daarna staat mijn poppetje klem. En dan zie ik nog wel de regen naar beneden vallen.
    Ik ben bang dat hier nix aan te doen is?

    En af en toe (als je snel rent) kan je het nog halen naar het kasteel. Maar na een tijdje kom je bij een dorp, en dan gaat hij dus laden... maar dan stopt hij niet meer met laden. Dus is hij ook vastgelopen ofzo.

    xx
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  11. JowieNL

    JowieNL Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik terug ben van de sphire ben ik m'n vrouw kwijt, en mijn zoon reageerd nu alleen als ik hem gifts geef, maar niet op de expressions.. is dit normaal??
     
  12. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    nou.. dat is niet echt normaal, heb je de patch al? :9
     
  13. JowieNL

    JowieNL Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft de eerste keer dat ik hem speelde [paar dagen terug] wel gelijk geupdated, verder hebk geen patch gevonden ofzo :p
     
  14. Mirabella

    Mirabella Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel fable nu sinds een paar dagen en zo opeens blijft mijn beeld steeds stil staan. ik had een update geinstalleerd, maar omdat ik had begrepen dat die juist de oorzaak zou kunnen zijn, heb ik de cache schoongemaakt. maar nog heb ik dit steeds. gisteravond tot 9 keer toe. in het begin was het na een half uur/ uur spelen maar nu gewoon elke keer vooral na het laden...

    iemand miss tips???
     
  15. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Install de game op je HDD dit moet het probleem oplossen.
     
  16. Mirabella

    Mirabella Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had dat gister avond idd nog even gedaan en daarna helemaal geen problemen meer gehad. het is allemaal nog nieuw, dus wist eerst niet dat dit kon;) iig bedankt!
     
  17. Black_Mandrake

    Black_Mandrake Long Live Rock Music

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    'k heb het een keer gehad dat m'n ventje in de gevechtspositie bleef staan, dus als ik liep leek het meer alsof hij op de grond aan het surfen was lol.
    heb letterlijk alles uitgeprobeerd om ervan af te komen na tientallen keren vechten liep 'ie
    weer normaal, dus: Als iemand er last van heeft dat je in een pose blijft hangen (Naast de Jezus glitch dan) kom je er na het vechten weer uit! :)
     
  18. Hova

    Hova Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zet je een game op je HD dan?
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Net Fable 2 aangeschaft en het volgende:

    - Als ik iets met A moet doen (lezen oppakke open maken) duurt het soms wel 30 seconden voordat er iets gebeurd?
    De game staat op mijn harde schijf btw).

    Ik heb de classic versie (trouwens dienen er codes bij te zitten voor de DLC & En als ze al op de disc zitten hoe haal ik die op ... ik kan nu alleen de free versions DL-en).

    - Iemand die snel een antwoord heeft want dan kan ik anders een ander exemplaar halen hier in het dorp?

    **** Oplossing gevonden ..... zit hem in de warmte van mijn XBOX slim (ps gekosct de 250 GB varriant ... nu een huis ventilator erop
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2011

Deel Deze Pagina