1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Misschien dat je het niet door hebt maar je kan met 0 gold beginnen ook al heb je 999999999999999999999 gold bij de pubgames. Zolang je de 2 characters niet merged lijden ze een apart leventjes en dus ook een aparte geldbeugel. Het is niet omdat je het kan, dat je het moet doen hé. En waarom is dat cheaten? De pubgames zijn een onderdeel van Fable 2...
     
  2. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom is het een cheat? Je kunt in de Fable 2 game precies dezelfde pubgames spelen... dus het maakt geen fuck uit :9
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ach, Pegas, nu doe je wel een beetje vreemd hoor.

    Zoals ik al zei, -de mogelijkheid-. Ik weet dat je ze niet hoeft te mergen. Ik vind die -mogelijkheid- iets wat -voor mij- een cheat is. Dus ga ik het niet doen, en heb ik er geen last van! Dat is mij al lang duidelijk. Ook weet ik dat de pubgames een onderdeel van Fable 2 zijn. Maar wanneer je Fable 2 opstart, kan je ongetwijfeld als 6-jarig jochie niet meteen gaan gokken.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je weet toch dat de kindertijd weeral een zeer korte periode zal zijn hé (1 uur, maximaal 2 uurtjes spelen en betwijfel dat er dan veel sidequests zullen zijn) en je er bovendien ook niet veel gaat nodig hebben. Want wat zou een kind daar allemaal mogen kopen buiten wat snoepgoed ofzo?

    Maar ok, als jij een onderdeel van een spel cheaten vind dan zij het zo.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jezus. Ik kan me niet voorstellen dat jij het niet snapt. Voor de dudielijkheid, waar ik iets op tegen heb en wat ik niet ga doen in Fable 2:

    Ik vind het niet leuk dat je, door middel van het nu spelen van de pub games, op een gegeven moment in het spel een enorme zak met geld krijgt en daarmee als het ware kan cheaten. Ik weet dat het je eigen keus is, daarom zal ik het niet doen. Mensen die dit wil doen, zijn in mijn ogen cheaters. Moeten ze zelf weten, krijg ik heus geen ruzie mee.
    Ik wil dus, op het moment dat ik spullen kan kopen (ná childhood), het geld allemaal ín het spel verdienen met een baan, quests of door het verkopen van loot. Ik wil dus ook niet als kiddie gaan gokken, zodat ik daarna kan gaan kopen. Dat was eigenlijk meer een grapje, verwijzing om wat ik niet cool vind duidelijk te maken.
    Ik weet dat je de pub money van nu niet hoeft te combineren met je personage in Fable 2 als het spel uit is. Ben ik ook niet van plan.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Snap het wel, je hebt alleen mijn edit niet gezien ;).
     
  7. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het een bullshit opmerking Willem. Het heeft in de verste verte niets met cheaten te maken. Ik heb hard moeten werken (lees: veel moeten spelen) voor mijn geld en het schijnt bijna onmogelijk te zijn om zoveel geld te verdienen zoals ik. Wat ik overigens niet snap, het is allemaal heel simpel... Probeer eerst maar is wat geld te verdienen... de meeste mensen gaan de schuld in.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Kunnen we pleaseeee over wat anders praten dan die pubgames :'-(.
     
  9. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb jij Fable 2 al gespeeld? Anders gaan we namelijk gewoon verder met de PUB games :9
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, oke. Nu wel dus, en inderdaad, ik vind het een vorm van cheaten. Zo ik zei, vind jij van niet, even goede vriendjes. <3

    ...

    Ik vind het overzetten van geld uit de pub games naar Fable 2 cheaten. Of jij er hard voor hebt moeten werken of veel voor hebt moeten spelen interesseert mij niet. Dat jij als eerste in de ranglijst staat wat betreft de pub games vind ik een prestatie waar wij hier op XBW trots op moeten zijn! Daar hoor je mij geen slecht woord over spreken hoor. Enkel het overzetten na-, enfin, je snapt het toch wel al? 8)
     
  11. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap wat je bedoelt. Alleen ik ben het er niet mee eens :9 Ik vind het een beetje hetzelfde als zeggen... ik gebruik geen Dual Wield in Halo want dat is niet eerlijk. Als er een functie in een game zit moet je daar toch gebruik van maken, anders ben je gewoon dom bezig vind ik.
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maybe dat je er een ander woord voor wilt gebruiken dan cheaten?
     
  13. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Fijn, ik sta eindelijk is officieel ergens eerste. Is er weer een glitch ontdekt. Een of andere m7a staat ineens tweede terwijl die de hele dag niet in de top 10 heeft gestaan.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Glitch? :eek:

    *Koopt pub games, update ze niet*

    Willem, dat zou pas cheaten zijn ;) :+.
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Als ik er ff tussendoor mag: Dual Wield in Halo zuigt anders ongelovelijk hard en iedereen die er mee loopt word vaak bestempeld als noob en daarna geownt. Dual Wield zou pas een voordeel opleveren als melee niet zo effectief was.
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij moet nog eens in een woordenboek nakijken wat cheaten is. Cheaten is als je codes invoert en zo een voordeel krijgt. Pubgames spelen waarbij het geld verdienen niet makkelijk is is geen cheaten
     
  17. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat jij voor woordenboek hebt maar bij mijn engels-nederlands woordenboek staat bij cheaten valsspelen of vreemd gaan. desalniettemin ben ik het toch eens met je statement :)
     
  18. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Zo lastig is het niet, gewoon level 5 tourneys spelen. Flinke prijzenpot en imo best makkelijk. Vooral bij die tower kaartgame, 1e inzet gigantisch hoog en daarna het rustig uitspelen. Het is dat ik geen zin heb om geld te farmen voordat de game uitkomt, ws. kan ik de betere items toch pas later kopen waardoor ik dan een shitload aan geld heb. Ik besteed mijn tijd liever ergens anders aan. Het is een leuk idee alleen net iets te makkelijk.

    Oh ja, tis geen cheaten want in RPG's moet je nou eenmaal farmen. Of je het nou voor het spel uitkomt doet of tijdens het spel. Iedereen gaat voor de ectra money of betere items, degene die slim zijn spelen nu alvast de minigame zodat ze het niet in het spel hoeven te doen.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2008
  19. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor wie dit misschien ook wil weten, ik ben vandaag bij E-plaza geweest en ze konden er nog helemaal niks over zeggen. Ze vertelden wel dat andere mensen er ook al naar gevraagd hadden.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Zie die Pub Games dan als een soort code en je krijgt er een voordeel mee, namelijk veel poen. Het komt natuurlijk nou niet echt helemaal overeen met het woord cheaten, maar welk woord moet je anders gebruiken, eh? :+
    Anyway, voor mij voelt het ook gewoon aan als cheaten, ik bedoel, het is toch veel vetter om je poen bij elkaar te schrapen met quests etc. dan gelijk al met zo'n berg met geld te beginnen en al kopen wat je wil. Dan is de lol er toch ook al snel vanaf?
    Btw, ik snap dat er een keuze is dat je het niet hoeft te doen, ik wil jullie Pub Games spelers ook niet hiermee aanvallen ofzo, want misschien zijn het wel hartstikke leuke spelletjes die jullie gewoon leuk vinden om te spelen, maar om het geld nou in Fable 2 te gebruiken, nah. Gaat er voor mij niet in dus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina