1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij had dat van de beste RPG nooit moeten zeggen, dan krijg je weer dat Halo 2 idee dat het bij een grote groep mensen tegen valt omdat zij een te grote fantasie hebben en je hun verwachtingen pas kan overtreffen met een spel uit 2020.

    "De dingen die hij allemaal belooft kan hij in mijn ogen nooit in het spel doen in de tijd die hij voor het spel heeft gekregen."

    Hij is al bezig sinds fable the LC klaar was en dat was in 2005. Ze zijn nu dus al zo'n 2 jaar bezig en hebben de basis af.
    Nou wil hij een jaar uitrekken voor het mooi maken, het goed laten verlopen van je moves en aan de camera (het camera punt was erg goed en heeft mij in de demo niet geïrriteerd trouwens).
     
  2. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ie uitgesteld word of niet maakt me niet veel uit, zolang ie maar uitkomt.
    En over dat dingen niet waarmaken, dat doet ie al zo lang als hij bij de game industrie zit (Black and white, The movies), dus je moet iig alles met een korreltje zout nemen, hij zal nu echt niet zomaar veranderen.
    Het zal dus jammergenoeg ook bij Fable 2 gebeuren volgens mijn verwachtingen.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Persoonlijk heb ik ook helemaal geen verwachtingen van Fable, net zoals ik dat met deel 1 ook niet had. Mensen scheppen vaak ook zelf veel te hoge verwachtingen voor hun zelf, en dat uitaard vaak dan ook in een domper. Daarom vond ik deel 1 ook zo goed, iedereen was er al tijden mee bezig en hadden onderhand natte dromen ervan, toen kwam de game en helaas niet alles wat hij zei zat er in. Maar toch is het nog steeds een dijk van een game, een game die we niet eerder zagen. En ik denk (weet bijna zeker) dat Peter dit keer veel van de dingen die hij in afgelopen presentaties heeft gezegt gaat waar maken (zo niet jammer dan), dit alleen al door de reden dat hij aardig van zijn fouten heeft geleerd, het is zijn levenswerkje zoals hij zelf heeft gezegt, en dit keer wil hij de fans niet teleurstellen. Maargoed het is en blijft een marketingman he!
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    op dat filmpje ben je een neger \o/...:D
    of het betekent je bent sowieso een neger of je kan je zelf helemaal aanpassen.
    het enige probleem hij draagt fucking leggins 8)
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik bedoelde hiermee natuurlijk dat je eerst sterk genoeg moet worden :) . Want Fable 1 is echt binnen 5 uur uit te spelen en dat kan nooit de bedoeling zijn.
     
  6. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, even up-to-date.

    In me vorige post zij ik dat je gold, experience of status veloren raak als je dood ging. Maar het is eigelijk gold, experience of "renown"


    Now you know.
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    of je blijft k.o en je laat je verder in elkaar gerost worden:D
     
  8. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zo lang totdat je er zo uit komt te zien.
    [​IMG]

    Ps: Dat ben ik zelf niet, ik heb deze foto van google.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  9. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Dubble post. :mad:
     
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    mama?:eek:
     
  11. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog twee art designs.

    [​IMG]
    [​IMG]

    :lol:
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  12. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    dat kan best, maar daar verwacht ik niet veel van
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Is al eerder besproken. En was in deel 1 van Fable ook al een idee van Peter die tegen het eind er uit is gehaald. Dus in principe is het nu gewoon dat element over zetten wat aan werken Fable 2 klaar maken en erin planteren.

    In deel 1 klonk het al erg goed dus kan niet wachten om te zien hoe het nu word in verwerkt. :)
     
  15. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable 2 Video Diary Episode 2 is nu te downloaden op de Xbox Live marketplace. \o/
     
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd en nog iets leuks wat ik van het forum geplukt heb.

    De post is hier te vinden, gepost door Peter himself!
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Lol kan niet wachten om de ''evil emperor of Albion'' te worden! x3
     
  18. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje lullig als je een goeie kerk heb over gekocht en een duivelse kerk.
    Wat klopt er hier iets niet :emo:

    Maar het is wel vet als je ze alle kan overkopen }:]
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet echt dat je ze alle 2 kunt kopen, zal meer worden van 1 afslachten, er een chapel of skorm van maken/of temple of avo.
    Dus mij lijkt het meer dat je m switcht naar je allignment.
     
  20. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb voor de gein voor Eur. 13,00 Fable: The Lost Chapters gekocht, ben toen op de PC een keer begonnen, maar die liep niet zo lekker bij mij. Kan ik alvast een beetje in de sfeer komen voor straks :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina