1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF? Waar doe ik dit dan?
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    he ja idd? Hij kan het bij mij niet downloaden ofzo lol en als ik er hier op klik krijg ik het geopend in kladblok
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja ok, bedoelde eigenlijk dat die chicken suit sowieso al in het spel zit maar dat je hem nu gewoon gratis krijgt?

    Ik ben maar gegaan voor de doll en uiteindelijk de 1000 gold. Alsof 8,5 mil. nog niet genoeg is :+
     
  5. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ontvang ik die award dan?
    Zie nu dit.


    SUCCESS
    IS THINE!

    THY REWARD SHALL BE WAITING FOR YE UPON LOGIN TO THY XBOX LIVE ACCOUNT IN FABLE 2


    Moet ik niet ergens inloggen of zo?
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je moet inloggen met je email waaronder je gamertag staat, tenminste als nog niet ingelogd was ;).
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Is die scene het fable 2 verhaal of zo?
    Dat zie ik liever nog niet.
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was al ingelogd en kreeg het ook nog te zien
     
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat was ik dus vergeten. Bedankt chéf! _O_
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee het is de ''story of another hero'' en net zoals elke hero code begraaft hij zijn schat in een cave om door zijn nagelaten ooit te kunnen vinden. ;) (dat jij dus uiteraard moet zien te vinden in fable 2.
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een vraag naderhand. Dus als ik ingelogd ben ontvang ik die Items zodra ik Fable 2 koop? Ik zie namelijk nergens dat ik mij moet inloggen in de theatre zelf.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je zal nog wel een beetje moeite moeten doen. Zoals Juun denk ik ook al zei.
     
  13. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie er al trouwens uit voor welke versie jullie gaan? Ik heb zelf de regular edition ge-preordered. Ik download de extra content later wel...
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Volgens mij snappen sommige mensen het nog niet helemaal dus ik zal het eventjes proberen uit te leggen.

    Op www.fable2.com of http://www.xbox.com/en-US/games/splash/f/fable2/

    Kun je twee spelletjes spelen Theater en Chicken Kickin!

    Met deze twee spelletjes kun je items winnen voor in je Fable 2 game welke items zijn dat? (zie spoiler)

    Theater:

    Op het einde krijg je de keuze om 1 van de 3 kronen te krijgen, ''good'' ''neutral'' ''evil'' en alleen deze keuzes bepaald wat voor items je krijgt,

    Left crown: Hero doll + lionhead tattoo
    Middle crown: chicken suit
    Right crown: pink dye + evil expression book.

    [​IMG]

    Chickin Kickin'

    1000 gold + een title voor je Fable 2 hero


    Als je deze items gewonnen hebt en je bent ingelogd met je xbox live account, kun je de items ''sturen'' naar je Fable 2 game. Ook als je de game nog niet hebt kun je ze al ''reserveren''. En bij aankoop van Fable 2 kun je ze ontvangen.

    Waar kun je de items ontvangen in de game?

    De items zullen naar een kist verzonden worden in Fable 2, deze kist heeft een omschrijving dat ongeveer zo gaat: ''This chest contains items left by a hero from the past, for more information please have a look at the fable 2 website 'www.fable.com' '' Als je dus hier na toe gaat kun dus de 2 games spelen.

    Waar kan ik deze kist vinden? (zie volgende spoiler)
    Hero's Guild. (Eventjes niet zeker maar ik meen gehoord te hebben dat die ergens in de buurt van de hero's guild te vinden is, zal verder updaten als ik de game zelf heb of andere bevestigde informatie heb)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik de CE. ALs ik had geweten dat er niets bij zat dan had ik gewoon de normale versie genomen. Maar pre-order staat al een tijdje en was gewoon voor hetzelfde bedrag als de normale versie.
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb al 2 maanden geleden de CE gepreorderd en betaald..\deze game ownend gewoon ik kan niet wachten!!
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Had eerst de CE bij Play gepre-orderd (en bij play moet je niet betalen zolang de game nog niet verzonden is), maar toen als die content er uit gehaald is heb ik met een paar maten de gewone versie bij Gamehubs besteld (en de verzendingskosten vielen natuurlijk weg) :+.
     
  18. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering hoe halen jullie bij dat kippen schoppen 1000/1000 ? ik kom niet verder dan 300-400


    NM, al gehaald zat die kop constant in die pot te schoppen maar de levert maar 50 p op :)
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  19. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet richten op die speren
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    haha dat theater is echt geniaal! volgens mij kun je op 20 verschillende dingen uitkomen. Doet me denken aan dat theater van Fable TLC. Dat was ook zo tof.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina