1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Saints Row 2 een grotere doelgroep heeft dan Fable2, al vind ik zelf en wss meerdere onder ons Fable 2 veel leuker!
     
  2. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat laatste ook, maar dan alleen als ik die prijs al een keer had gehaald, ligt het ook niet daaraan bij jou?

    En Saints Row 2 een grotere titel, bah! Fable is toch een van de stokpaardjes van Microsoft. Dan al niet te spreken over het verhaal wat in Fable II tig maal beter is. Van die grote doelgroep zou wel kunnen kloppen, wat dan wel jammer is.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2008
  3. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want ik had gister pas voor het eerst gespeeld. en meteen de eerste keer kreeg ik die error.
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    mensen die bij gamehubs besteld hebben zullen em ongeveer zondag of maandag 26 of 27 october kunnen verwachten?
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ehm ligt meestal aan het feit of het een worldwide release is, like GTA IV was overal op de zelfde dag in de winkels.

    Fable 2 heeft 3 dagen verschil tussen de USA en Europa. Tenzij Europa em eerder zou krijgen of tegelijk met de USA zitten er sancties op zon grote release. Hier ik zie de kans klein in dat bedrijven een contract hebben moeten tekenen om em niet eerder te verkopen anders een boete krijgen.

    Maar das mij ''mening'' weet niet of het zo is, maar weet wel dat et geen big deal is.
     
  6. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het ook niet, ik ken iemand in een game winkel, en die zei toen met GTA IV egt heel duidelijk dat hij hem niet zou verkope voor de release... En met FableII heeft hij er niks over gezegt. Dus ik ga er van uit dat hij geen contract hoefde te tekenen dat hij hem niet eerder mag verkopen en anders een boete krijgt...
     
  7. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval ga ik het dinsdag/woensdag ook gewoon alvast proberen.
    Toch vakantie. :D
     
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    jaa crapz0r, ik heb nu vakantie. en dan krijg ik dat spel als die vakantie voorbij is. beetje ziekelijk
     
  9. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is geleaked.:eek:
     
  10. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    info?
     
  11. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag iemand uit mijn friendlist dit spel al spelen,hij zij dat tie geweldig is.op www.insidegamer.nl is nu ook de eerste 10 minuten te zien.Wordt echt een gekkenhuis op 24 oktbober: LittlebigPLanet,Farcry 2 en dan ook nog is Fable 2 :D,en dan 7 november Gears 2 :D:D.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Joepie idd..
    Far cry 2 en Fable 2.
    2 musthaves voor mij..helaas nog een weekje wachten, focking tentamenweek en moet de hele vakantie leren. 8)
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Laten we het wel bij de legale versie houden. Ook deze is al, door amerikaanse winkels, verkocht. Dit gebeurt de laatste tijd gewoon steeds meer, vaak als marketingstunt.

    Hier trouwens een post, van het fable forum, over het mergen van je character en de ring die je krijgt met de pub games. Bevat spoilers:

    Oh. Okay. I figured it out. I was wrong. When you merge your Pub Games character with your Hero you get the gold instantly. You have to play a Pub Game IN Fable 2 and then exit it to start getting your items. I have all of them now, and it doesn't seem to hamper anything. But, then again I'm not exactly sure how much gold I got from glitching versus just playing Keystone a lot and getting lucky.

    More likely than not the game will look at the POINTS you have from Pub Games and also how much gold you're bringing in...for instance I brought in 500k gold but I had over 3 million points.

    The game did say that "my actions have effected my purity." So...yeah. Just fair warning. Nothing so far on my end. *Goes back to playing.*

    Oh...and the ring...=/ Sorry to say it's not for you to wear. It's more just a wedding ring. And the "magic" comes from love. No clue what that means. I'll give it to my first husband...when I find "the one".
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    kut ik zag dat bevat spoilers wat laat :+

    Naja en fallout 3 dan? Die komt 24 okt...waarom vergeet iedereen die game.....dat zijn juist de must haves voor mij! maargoed smaken zullen dan idd wel verschillen! Is de C.E. of wat er nog van over is dan...ook op de site's afgeprijst?
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zeg "bevat spoilers" en zet het ook nog eens in een spoiler 8) En iedereen vergeet het omdat dit de Fable 2 thread is en niet de Fallout thread :cool: En de meeste Nederlandse sites hebben de prijs van de CE niet veranderd.
     
  16. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens verschillende bronnen gaat die al over de toonbank waaronder de FRS.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    noem s wat bronnen :D
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke info:D, ik hoop niet dat ik veel hoef te klikken op spoilers, maar dat hij hier ook snel voor ons allen eerder over de toonbank gaat... (behalve voor de gene die hem gepreorderd hebbe offcourse)
     
  20. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook gepreorderd bij GH,maar ik heb hem wel goedkoper hoop ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina