1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    heel vet dat kasteel idd. Zijn er nog meer pics van huizen/kastelen die je kan kopen?
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt toevallig niet kasteel inrichten zoals jij het wil? En je spul er deponeren? Zou wel gaaf zijn.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Haha, dat bedoelde ik ook. Ik had ook heel Oakvale gekocht door alle bewoners netjes met mijn ubersword in hun rug te slaan :+

    Pieter M heeft gezegd dat je alle winkels en huizen kan kopen die je ziet. Dit kasteel komt uit een filmpje op IGN die Juun eerder heeft gepost. In ditzelfde filmpje laat hij de banen zien en de winkel. Op het moment dat hij de winkel binnenloopt zegt hij letterlijk: "Every house that you see is buyable. Every shop that you see is buyable. You can own it, you can run it. It unlocks subquests."

    Ja. Je kunt verschillende meubels kopen en je huis grotendeels zo inrichten als dat jij zelf wil. Dit is echter in een wat ouder filmpje aangegeven. Hierover heb ik later eigenlijk nog maar weinig gehoord. Dus voor welk deel je dit alles zelf kan bepalen weet ik niet.

    Ben ik de enige hier die dit spel op de voet volgt? :+
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik volg het spel niet op de voet, maar hou dit topic wel in de gaten. Daardoor word ik ook aardig goed ingelicht O-)
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Inrichten is mogelijk, volgens Peter zouden alle huizen die je kunt kopen in te richten zijn je moet je eigen meubels kopen etc. (wat Cookie dus zei. :+ )

    Als je zelf stuff in je kast zou kunnen leggen en aan de muur etc zou echt super tof zijn. Vooral zon pop waar je je kleding aan kan hangen. (dat miste ik echt verschrikkelijk in Oblivion was maar 1 zon pop en die was ergens in een dungeon en kon alleen maar 1 speciale armor aan hangen die ik liever zelf hield. :cool: )

    Maar ff tussendoor over afgelopen gesprek over kinderen. Jullie denken toch niet serieus dat je, je kinderen iets kan aan doen? Het iets aandoen bij kinderen is nog steeds een grote taboe in games. Als er kinder mishandeling in zit zal zowiezo de pegi rating al de hoogste niveau bevatten, laat staan dat het in verschillende landen verboden zou zijn, of alleen onder de toonbank door. En dat is niet het doel van Lionhead om zon game te maken, vooral als ze willen dat iedereen dit spel kan oppakken om te kunnen spelen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2008
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klopt. Ik herinner mij nog de ophef toen de geruchten rond gingen dat er kinderen in GTA IV zaten. Kinderen zullen enkel voor je voeten lopen in dit spel. Je kan er, gelukkig, verder niks tegen doen. En daar zijn de kippen immers voor :cool:
     
  7. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vet is dat :eek:

    Alleen gelden die subquests voor een aantal winkels / groep huizen waarschijnlijk. Bijv. ''verdedig alle huizen die je hebt van dorp Pietjes tegen de rover'' of zoiets.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Of gewoon "krijg zoveel klanten" of "verdien zoveel geld". Maar als je alleen al kijkt naar de achievements en alle andere mogelijkheden in dit spel dan verwacht ik ook in de subquests genoeg variatie.
     
  9. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel dit spel, net zoals fable 1, 2 keer. Eén keer laat ik mijn eigen geweten de beslissingen maken (relatief goed dus :)) en een tweede keer speel ik het bad ass evil }:]
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het minimaal 2 keer spelen! Gewoon eerst volgen, dan Puur evil en daarna Puur good! En als kan gewoon nog erna verder!

    En ik volg de game helemaal niet op voet! Ik wil juist nu niks weten!!! En later alles zelf ontdekken!
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, leuk....

    (om even aan te geven hoe interessant deze post is :+ )

    Anyway. Ik geloof niet dat je elk gebouw naar eigen zin kan inrichten. Ook niet alle huizen. Ik geloof misschien wel dat je kan kiezen tussen bed A, B, of C, maar geloof maar niet dat je het zuurverdiende buitenhuisje kan inrichten zo je wilt. Dat is één van de beloften die ik Molyneux toch niet waar zie maken.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch lees je dit topic? Hier moet je dan juist NIET zijn. 8)

    Ik denk dat ik voor de nobele held ga dit keer. Lijkt me gewoon leuker! Pure evil vond ik een paar jaar terug blijkbaar leuk maar nu niet meer.
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja las hier een keer in de hoop wat te vinden over de limited edition en dus bleef ik maar kijken en lezen 8) Make it stop!
     
  14. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd het leuke van een spel met keuzes zoals in Fable. Hoop dat het ook echt invloed heeft op het verhaal en je missies.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    "Cut-scenes are interactive. Aside from just a few FMV scenes most cut-scenes will allow you to perform expressions during the cut-scenes not only getting a reaction out of the characters in the cut-scene but sometimes even changing the events of the cut-scene."

    Als een paar emoties al van invloed zijn op cutscenes dan zal good en evil ook wel invloed hebben op de loop van het hele verhaal. Bij fable 1 kon je enkel het einde veranderen maar in fable 2 waarschijnlijk meer. Hoe en wat daar wilde Pieter M, voor de E3, verder niets over kwijt.
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Moest hier toch wel erg hard om lachen.

    :lol:
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja zie je nou wel, had t ooit es in een speciaal boekje van Fable gelezen, dat is idd aardig wat tijd. 8)
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Alleen zal het toen nog Project Ego genoemd hebben en als ik me goed herinner was de bedoeling om met Project Ego het leven realistisch na te bootsen. Dat lijkt mij dus helemaal mislukt :+.
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    nieuwe screens

    klik
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ziet er goed uit, alleen jammer dat ze zo klein zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina