1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Zou dan toch ook moet kunnen, als je soas's kinderen enzo kunt krijgen. Maar zal denk ik wel moeilijk te programmeren zijn.
     
  2. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch precies interessant genoeg dat er drie mensen erop reageren :):

    De pubgames vind ik wel eens leuk om te spelen. Zo hier en daar een helf uurtje. Van tijd dan eens een concept art die je vrij speelt, en een zinloze item zoals koekjes en nieuw kapsel, maar wel leuk. Het derde spel "jackpot achtig" vind ik wel nogal stom. Zeker in tournament mode. Je kunt gewoon niet meer doen dan op A-drukken en hopen dat je ooit in de top 3 komt te staan, zodat je een level verder weer het zelfde kunt doen... saai dus.
    Die fortune tower vind ik wel spannend en mijn vriendin speelt het ook al... zij heeft ook fable 1 gespeeld (enige spel spel van mij dat ze ooit interessant vond om zelf te spelen). Kan leuk worden voor co-op.

    Weet iemand info hoe het zit me je character? Ik bedoel: bij de pubgames kan je kiezen tussen 3 mannen en 3 vrouwen. De mannen zijn wel nogal vreemd gekozen, die lynch(enige die een beetje normaal is), een zwerver en een kale bierdrinkende barbaar. Bij de vrouwen zit het er iets stijlvoller uit. Maar ik heb gezien dat je nog kan wisselen van character in de pubgames. Dan wacht ik af tot het spel om te veranderen. Waarschijnlijk kun je uit die zes mannen en vrouwen kiezen naargelang, stertkte, snelheid of magie zeker?

    interessant genoeg willem? ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2008
  3. snellebee

    snellebee Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog ff een vraag he
    als ik fable 2 pre order bestel krijg ik er dan wel gewoon alles bij zoals die pub games en al die andere extra,s en hoef ik het niet meer te kopen via xbox markt ofniet
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hangt er dus maar net vanaf bij welke winkel je het besteld. Dit geld enkel voor de Pub Games. De extra andere content die bij de LE zit krijg je wel gewoon. Daarnaast zijn de pubgames ook in het spel te vinden.
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja, de pubgames zitten sowieso bij de volledige game. Eventueel kan je ze al eerder krijgen door de game te pre-orderen bij een winkel die meedoet aan de pre-order actie.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoe kunnen ze trouwens bij Gamehubs 100% zeker zijn dat ie regiovrij wordt? Dat is toch nog helemaal niet gezegd?
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Verkooppraat denk ik. Als ze nee/nog niet zeker zeggen dan ontlopen ze een hoop pre-orders/verkopen. Zeggen ze ja, dan krijgen ze een hoop pre-orders en als het blijkt dat de game toch niet regio vrij is storten ze gewoon het geld terug.
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Quick link voor interview

    10 vragen met Peter Molyneux staan wel wat intressante dignen in.

    Dit vind ik toch wel wat minder. =(

    Vond deze ook wel waard om te quoten. :)

    Vraag me af hoeveel emails hij hier op krijgt. :cool:
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is een strik vraag... met of zonder hulp van de glitch?
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Haha idd volgens mij wist hij nog niet van de glitch af toen ie het antwoord gaf. :cool:

    En voor nieuws vandaag:

    Een nieuwe tales of Albion

    En nog een paar nieuwe wallpapers.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    op de site van bol.com staat;
    (Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 21.10.2008

    Leveren zij nou gewoon eerder of maken ze een fout o_O?
     
  12. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk gewoon een fout. Bol.com is altijd een beetje vaag.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    GDC Gameplay beelden/presentatie:





    Beste is nog de backflip van de hond op 2.09 in het 2de filmpje :cool:
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wauw. Alleen de muziek al raakt me gigantisch! Deze game ga ik zo grijs spelen. Wat ziet het er allemaal vet uit zeg. Dit spel koop ik zeker als eerst. Gears of War 2 en Brothers in Arms laat ik er even voor liggen. Dit is echt het spel wat ik nu nodig heb. Wat heb ik hier zin in!

    Edit: Aan de achievements te zien moet je dit spel 2 a 3 keer uitspelen! Hmm.. mij maakt het nu niet uit al denk ik dat je het na twee keer ook wel gezien hebt.
    Edit2: Valt trouwens wel mee. Ik dacht dat er een apparte achievement was van 100% good en 100% evil. Misschien is wel alles in een run te doen. Al speel ik hem hoogst waarschijnlijk toch 2x uit!
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  15. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    NIet dat ik ook maar iets geef om zo'n archievement maar spelllen die ik echt heel goed vind speel ik zoiezo meerdere keren uit (hl series, Halo 1,2 en 3, Bioshock, Gears) en Fable is juist een spel wat je meerdere keren kan spelen door de keuzes. Ben benieuwd hoe ver ze daarin zijn gegaan maar alleen al de keuze goed/slecht is leuk als tenminste wat invloed heeft.
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zie je ook in filmpje 1 en iets duidelijker.

    Prachtige filmpjes _O_, man ik moet een HDTV...

    Ik ben wel bang om op co-op te gaan doen nu :'-( 8) :+.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Waarom ben je bang om co-op te doen? Die filmpjes zijn al best oud hoor, de nieuwste word duidelijk uitgelegd dat er een safety option is. ;)
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Die benen! Als dat je character is zullen de effecten van een will user dus veel effectiever zijn! :eek:

    [​IMG]

    Nice een balvarine! :D

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het eigenlijk net zoals bij Oblivion dat je nooit dezelfde ( qua uiterlijk ) CPU tegen komt?
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Waar ik persoonlijk blij mee ben is deze optie

    * If you go into another persons game as a guest the look of the character will be based off of your character's look. If you don't have a character of your own you'll have a generic pre-determined look to your hero.

    Al had ik liever gehad dat je gewoon je hero kon importeren. (en ook je hond)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina