Ah,
dit doet me terugdenken aan de tijd dat ik voor het eerste het forum bezocht en de postcount gestaag opliep. Mensen helpen in het Fable Hulptopic. Waar vind ik de verborgen sleutels? Hoe versla ik dit afzichtelijke monster? Hoe komt dit magische wapen in mijn bezit? Wat doet deze vreemde paddestoel?
Nu hoop ik dat deze voorbeelden genoeg informatie en inspiraten vormen om duidelijk te maken waar dit topic voor bedoeld is. En als we Peter Molyneux en Lionhead mogen geloven zullen daar met Fable 2 een hoop vragen bijkomen. Je kan in Fable 2 namelijk meer dan flirten en vechten alleen. Zo kan je een baan nemen, trouwen en zelfs kinderen verwekken. Naar het schijnt behoort deelnemen aan een orgie ook tot de mogelijkheden...
Heb je bij één van deze maar ook vele andere vragen hulp nodig? Je bent hier aan het goede adres!
Met lieve groetjes en een dikke knuffel,
Willem
Wat de helden en heldinnen van Xboxworld voor elkaar hebben gekregen:
Met dank aan Juun het volgende:
Op www.fable2.com of http://www.xbox.com/en-US/games/splash/f/fable2/
Kun je twee spelletjes spelen Theater en Chicken Kickin!
Met deze twee spelletjes kun je items winnen voor in je Fable 2 game welke items zijn dat? (zie spoiler)
Theater:
Op het einde krijg je de keuze om 1 van de 3 kronen te krijgen, ''good'' ''neutral'' ''evil'' en alleen deze keuzes bepaald wat voor items je krijgt,
Left crown: Hero doll + lionhead tattoo
Middle crown: chicken suit
Right crown: pink dye + evil expression book.
Chickin Kickin'
1000 gold + een title voor je Fable 2 hero
Als je deze items gewonnen hebt en je bent ingelogd met je xbox live account, kun je de items ''sturen'' naar je Fable 2 game. Ook als je de game nog niet hebt kun je ze al ''reserveren''. En bij aankoop van Fable 2 kun je ze ontvangen.
Waar kun je de items ontvangen in de game?
De items zullen naar een kist verzonden worden in Fable 2, deze kist heeft een omschrijving dat ongeveer zo gaat: ''This chest contains items left by a hero from the past, for more information please have a look at the fable 2 website 'www.fable.com' '' Als je dus hier na toe gaat kun dus de 2 games spelen.
Waar kan ik deze kist vinden? (zie volgende spoiler)
Hero's Guild. (Eventjes niet zeker maar ik meen gehoord te hebben dat die ergens in de buurt van de hero's guild te vinden is, zal verder updaten als ik de game zelf heb of andere bevestigde informatie heb)
De kostbaarste en meest verassende item die je kan winnen met de internet game theater.