[Fable 2] Hulptopic [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 okt 2008.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah,

    dit doet me terugdenken aan de tijd dat ik voor het eerste het forum bezocht en de postcount gestaag opliep. Mensen helpen in het Fable Hulptopic. Waar vind ik de verborgen sleutels? Hoe versla ik dit afzichtelijke monster? Hoe komt dit magische wapen in mijn bezit? Wat doet deze vreemde paddestoel?

    [​IMG]

    Nu hoop ik dat deze voorbeelden genoeg informatie en inspiraten vormen om duidelijk te maken waar dit topic voor bedoeld is. En als we Peter Molyneux en Lionhead mogen geloven zullen daar met Fable 2 een hoop vragen bijkomen. Je kan in Fable 2 namelijk meer dan flirten en vechten alleen. Zo kan je een baan nemen, trouwen en zelfs kinderen verwekken. Naar het schijnt behoort deelnemen aan een orgie ook tot de mogelijkheden...

    [​IMG]

    Heb je bij één van deze maar ook vele andere vragen hulp nodig? Je bent hier aan het goede adres!

    Met lieve groetjes en een dikke knuffel,

    Willem

    Wat de helden en heldinnen van Xboxworld voor elkaar hebben gekregen:




    Met dank aan Juun het volgende:

    Op www.fable2.com of http://www.xbox.com/en-US/games/splash/f/fable2/

    Kun je twee spelletjes spelen Theater en Chicken Kickin!

    Met deze twee spelletjes kun je items winnen voor in je Fable 2 game welke items zijn dat? (zie spoiler)

    Theater:

    Op het einde krijg je de keuze om 1 van de 3 kronen te krijgen, ''good'' ''neutral'' ''evil'' en alleen deze keuzes bepaald wat voor items je krijgt,

    Left crown: Hero doll + lionhead tattoo
    Middle crown: chicken suit
    Right crown: pink dye + evil expression book.

    Chickin Kickin'

    1000 gold + een title voor je Fable 2 hero


    Als je deze items gewonnen hebt en je bent ingelogd met je xbox live account, kun je de items ''sturen'' naar je Fable 2 game. Ook als je de game nog niet hebt kun je ze al ''reserveren''. En bij aankoop van Fable 2 kun je ze ontvangen.

    Waar kun je de items ontvangen in de game?

    De items zullen naar een kist verzonden worden in Fable 2, deze kist heeft een omschrijving dat ongeveer zo gaat: ''This chest contains items left by a hero from the past, for more information please have a look at the fable 2 website 'www.fable.com' '' Als je dus hier na toe gaat kun dus de 2 games spelen.

    Waar kan ik deze kist vinden? (zie volgende spoiler)
    Hero's Guild. (Eventjes niet zeker maar ik meen gehoord te hebben dat die ergens in de buurt van de hero's guild te vinden is, zal verder updaten als ik de game zelf heb of andere bevestigde informatie heb)



    De kostbaarste en meest verassende item die je kan winnen met de internet game theater.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  2. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
  3. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, ik ga effe muggenziften he, ma in de start post hoort het te zijn kinderen verwekken en geen kinderen verwerken :D
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Verwerken kan vast ook. 8)

    /EDIT: Nee, kan niet. :eek:
     
  5. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Misschien een idee om dat soort dingen in de startpost op te nemen. *wink wink* :+
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Willem, gewoon alle posts van fable 1 opnieuw openen ;)God wat hadden we daar veel tijd in gestoken...
     
  8. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad briljant, het proberen te glitchen van Fable 1, in dat sneeuw stadje. Theorieën over hoe je bij de draak zou kunnen komen.

    Fable 2 misschien ook maar eens halen. :)
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben een beetje aan het klooien in de game en vroeg me wat af, ik laat mijn character behoorlijk flirten met een bepaalde personage helemaal in het begin(nadat je kind bent geweest) en het metertje staat volledig naar rechts en ik kan grappen en grollen wat ik wil en flirten enzo...maar die persoon blijft gewoon de hele tijd hetzelfde zeggen en echt verder komen we niet op deze manier ;).

    Moet ik dan echt persé dat item vinden wat die persoon leuk vind? Hoe gaat dit precies? Ik gun mijn character wel wat fun :p..en misschien daarna lekker de boel vermoorden.
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe je dat zegt 8)

    Gewoon lekker de boel vermoorden joh, daarna potje klaverjassen?

    Anyways, jaloers op jou :+
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahaha, das zo vet aan die game...het kan allemaal. Eerst jezelf gewoon geliefd maken bij dat zigeunerpark en daarna het zootje opruimen, heerlijk...
     
  13. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraag , ik wil eigelijk 2 chars hebben een goeie en een slechte !
    Maar nu vraag ik me af als ik een nieuwe game start ?
    Of die dan over me oude heen gaat saven?
    Omdat er nergens staat LOAD alleen Continue !

    Nu is me vraag heeft iemand dit al uitgeprobeerd? om 2 chars te maken?

    Hoor het wel

    Gr Shadow !
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik moet naar Oakfold toe, maar waar ligt dat, want ik kan nergens een kaart vinden waar je gewoon ziet waar Oakfold ligt?
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    je kan toch gewoon dat broodkruimel spoor volgen? je kunt ook bij start > quests > (de betreffende quest) > travel. Dan kom je daar zo dicht mogelijk bij in de buurt en dan verder volg je gewoon dat gouden spoor.
     
  16. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Bonus in-game content (requires Xbox LIVER) including:
    . The Hall of the Dead Dungeon
    . The Wreckager Legendary Cutlass Weapon
    . Spartan armor and energy sword


    iemand enig idee waar ik de spartan armor en energy sword kan vinden
    (heb het wel gedownload maar vind het nergens in de game )
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    :)
     
  18. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    oude bekende plaats in fable 1 : moet helaas toegeven dat ik fable 1 nooit gespeeld heb :'-(:'-(:'-(
    had hiervoor altijd een playstation 8)8)8)
     
  19. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje over het verhaal, het gaat over de tweede held:

    ik heb net de arena gedaan, en moet nu weer naar een schip toe ( wat ik ervan begrepen heb ) maar het werd verteld alsof dit een soort van '' point of no return is'' klopt dit? of alleen voor die missie? of kom je helemaal niet meer terug naderhand?
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Roger: Zat ook bij iemand in de game die daar was en volgens mij is dat het laatste stuk en krijg je daar de eindbaas. sommige missie zullen dat niet meer te doen zijn denk ik terwijl er ook juist nieuwe missies komen (volgens de tips tijdens het loading screen)

    Mijn vraag: Weet iemand hoe ik bij de gargoyle kan komen in Bowerstone market die je hoort als je naast het koetshuis staat en naast de gesloten deur iets hoger richting de uitgang. Het is dezelfde want het is mijn laatste in die regio.
     

Deel Deze Pagina