[Fable 2] Kom er een fable 2 ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jerreby, 11 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    De grote vraag voor de "Fable" fans is:

KOMT ER EEN FABLE 2??

Ik ben is gaan surfen en heb dit gevonden:

Fable 2 nieuws

--------------------------------------------------------------------------------

Dit nieuws bericht is niet gebaseerd op keiharde feiten. Maar op mogelijke waarheden en verhalen van onbetrouwbare bronnen. Toch vond ik dat jullie allen dit zouden moeten lezen. Ik heb er een eigen versie van gemaakt en hopelijk zal het jullie aanspreken.

Volgens insiders zijn Big Blue Box en Lionhead Software al bezig aan Fable 2. De teams zullen, volgens geruchten, de missers in Fable en hun onwaargemaakte beloftes te verbeteren in Fable 2. Fable zelf was al een mystiek en prachtig spel die veel gamers uren aan hun Xbox hebben gekluisterd. Maar nu, met het gerucht dat Fable 2 eraan komt ( lees: 3 a 4 jaar ) zullen er zelfs meerdere gamers blij opkijken.

De vrijheid in Fable 2 zal veel, en veel groter zijn dan in Fable. Wat eerst bestond uit laadschermen zal nu makkelijk te doorkruisen zijn met af en toe een loading beeld. Maar het spel zal zich niet afspelen in het Albion dat bekent is in het vorige deel. Nu zijn wij jaren verder en zal men spelen met de achter-kleinzoon van... je raad het al. Jezelf, hoe je jezelf ook genoemd hebt, Saber, Chicken Chaser, Assasin, Lord Arseface. Het doet er niet meer toe, je staat in die tijd bekend als. The Legendary Hero, of iets in die term. Als achter-kleinzoon kom je erachter dat je overgrootopa zo'n enorme held was en... dat wil jij ook! Je gaat opzoek naar de Guild en vind zo de trainingsschool van je overgrootopa. Zijn graf ( je stierf op ouderdom ) staat groots in ''The Hall of Faith''. Je word hier opgeleid, en wel getraind keer je terug naar je geboortedorp. Hier aangekomen heeft zich een vreselijk voorgeval voorgedaan, je ouders zijn dood, en het dorp is vernietigd. De oorzaak is niet bekend, maar we zullen zien. Alleen ga je opstap, al als kleine jongen.

Omdat je ook als guppie al op de weg bent zal je hier al verschillende veranderingen doormaken, iets wat niet mogenlijk was in Fable. Het verhaal is verder bij mij niet bekent, maar ik kijk zeker uit naar een vervolg. Natuurlijk is het allemaal niet helemaal zeker, maar het zou mooi zijn. Ik hou jullie allen op de hoogte.

2. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je weet dat hier al iets van 2 topics van zijn he.
    ik zat laatst te zoeken naar iets over fable en vond er al 2, dus je kan niet zeggen dat je nix vond met de zoekfunctie.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Vet maar lijkt het dan niet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel op Fable 1?

5. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Sorry, :eek:

Even vergeten :p

Maar toch, hier heb je nog wat informatie *)

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk het niet , want hij komt (denk ik) op de xbox 2, en met de xbox 2 kan meer dan met de gewone xbox he ;)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Juist :)

Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina