Ik doe nu de Quests van Knothole island en doe De 'Heat' quest dat alles zo warm is. Alleen in die tempel moet je de expression Laugh gebruiken om een paaltje te activeren. De expression Laugh krijg ik pas bij 50% good morality. Maar wat houd Morality precies in?? En hoe verbeter ik het?
Morality in Fable 2 is hoe goed, of slecht, je bent. 50% Good morality betekend dat je 50% 'goed' bent, in plaats van slecht of neutraal (0% good en 0% evil). In je 'Start' menu waar je je items etc. vindt heb je onderaan ook een statistieken menuutje (stats, geloof ik), daarin kun je bekijken hoe goed of slecht je bent onder het 'Personality' menu-item. Goede daden zijn het eten van tofu, het spelen van queestes met een goede uitkomst (mensen helpen in plaats van ze vermoorden), etc. Morality is moraliteit in het Nederlands. Moraliteit is de menselijke gave om onderscheid te maken tussen het fictieve 'goede' en 'slechte' in de wereld, een consequentie van de over-ontwikkeling van onze hersenen in een complexe wereld, waarin we kunnen simuleren wat voor consequenties een daad heeft en wat voor effect dit heeft op onszelf en anderen. Hoop dat dit helpt!
Dat vab tofu en zo snap ik ook nog wel. Maar ik ben al zeker meer da 60% good. Alleen hartstikke corrupt. Moet ik daar dan aan werken? Of gewoon veel tofu eten?
Im snap het al. Heb em trouwens bij toeval gekregen. Ik was 100% good en hartstikke corrupt dus precies 50%. Dank u