Fable 2 Tips en Tricks ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door mikeyn8tor, 16 dec 2008.

1. mikeyn8tor

mikeyn8tor Fable 2 Rockz !!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey heeft er nog iemand handige tips voor Fable 2 ???

Hier heb je er alvast een paar:

Afvallen: Eet Selderij ga gewoon naar Food vendors en koop ze binnen een tijdje ben je weer slank.

Temple of Light - Holy Hour: Doneer 10 000 gold om 12:00 AM bij de Temple of light en ontvang Legendary Sword.

Corruption/Purity:

Corrupitoin is als je je huizen en shops teveel Profit laat draaien.( dus dan wordt je 100% currupt en krijg je vliegjes rond je heen, das niet echt tof.)

Purity is dat je helemaal Goed bent en geen mensen oplicht, je wordt nu een soort van Super hero mensen gaan je aardiger vinden EN ! je krijgt een Holy Ring boven je hoofd wat er opzich wel Vet uitziet !!! je wordt pure door de profit van je huizen en shops op 0% te zetten en door Food te eten wat Pure is dus niet vlees enzo. Voorbeeld: Nootjes,tofu,selderij,wortels dus geen spull wat je vet geeft.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en ik hoop dat er nog meer handige tips komen, voor vragen laat ff berichtje achter of als je iets leuks heb uitgevonden

Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  2. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk gedaan mikey +-

Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  3. MN x KamiKazA

MN x KamiKazA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geld: Zet alles de profit op 100% en ga dan terug na je dashboard- geen internet connectie dus uitloggen, maar wel op je acc blijven- en verander de tijd met de maximale die je kan.Ik heb hierdoor 1 miljard.Maar nog steeds niet die verdomde achievement dat ik 2.5 mill aan huizen en winkels heb..

4. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Ga huizen kopen :9

Beste om te kopen zijn:
    Fairfax Castle - Nadat je het spel hebt uitgespeeld beschikbaar.
    Cemetery Mansion - Na de "Love Hurts" missie.
    Father Gile's Farm (Brightwood) - Na de "Blind Date" missie.
    Garth's Tower - Volgens mij iets nadat je de "Hero of Will" missie hebt gedaan.
    Reaver's House - Na het uitspelen van de game.

Daarnaast krijg je bij 100% Evil en Corruption hoorntjes, van die vliegjes merk je echt niets :9

Als je de Brightwood Tower kan kopen, gelijk doen, bij dat blauwe ding (naam kwijt) waar je mee kan warpen naar Wraightmarsh, kijk daar links van en spring bij het kapotte hekje naar beneden.
    Je springt in in feite een enorme puzzel, los hem op, ga er weer uit en rechts van je op een platform staat een kist met daarin de Daichi, het beste wapen (melee) uit het spel.

Scoor bij de shooting range tussen de 150 en de 175 en je krijgt een Hero doll,
    scoor boven de 175 en je krijgt de Red Dragon, 1 van de beste geweren uit het spel.

Probeer ook zoveel mogelijk Demon Doors te openen, meeste zijn echt heel makkelijk en hebben ook veel vette huizen of wapens.

Voor de rest weet ik even niets meer.. :)

Laatst bewerkt: 24 dec 2008
  5. mikeyn8tor

mikeyn8tor Fable 2 Rockz !!!

Leuk Bevonden:
    0
    Fable 1 !

hey ik ben laatst weer ff begonnen met fable 1 op PC maar weet iemand wat je moet doen bij die Ghost Quest in Oakvale ??? Waar moet je die schat opgraven ???

O-)

Laat maar heb al :D

Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  6. Spartan B028

Spartan B028 Kamerikaan

Leuk Bevonden:
    0
    Verveling: Trouw met elke vrouw in het spel en offer ze dan in de Temple of Shadows

7. Black_Mandrake

Black_Mandrake Long Live Rock Music

Leuk Bevonden:
    0
    OMG :lol:

8. Kremx

Kremx Koen

Leuk Bevonden:
    0
    Doe je dat in het echt ook?:p

9. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Verveling? Ik geloof dat je zelfs nog een Legendary krijgt als je dit vaak genoeg doet.

10. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zie je wanneer je moet doneren, ik zit er altijd een minuut ofzo overheen.. ze zeggen als light brightest is...welk licht:p

gaat het hier om smiddags of savonds, want bij 12.01am is het savonds misschien dat die 12.00 bij 1minuut ervoor dat ziet als pm?

Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  11. Slaatje B

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet tussen 12 en 1 's middags 10.000 gold doneren, hiervoor kijk je natuurlijk niet naar je eigen klok (:+) maar naar de tijd in Fable 2, rechtsbovenin geloof ik als je op start drukt.
    Maar je moet eerst gewoon iets doneren geloof ik, dan hebben ze het namelijk over het Holy hour en The Harvester.

Wat in ieder geval vast staat is de tijd en het geld, tussen 12 en 1 's middags 10.000 :)

12. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    haha nee die klok van fable had ik gelukkig nog wel door ;).

hoeveel moet je doneren omdat van the harvester te krijgen, ik kreeg dat wel al bij 10.000 maar beetje minder mag wel haha. 2x 10.000 is me wat teveel op het moment.

iig bedankt, ik zal dat eens proberen.

13. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik kreeg een ander wapen, rising sun geval.... kan dat kloppen dat die zo heet? Het was geen zwaard iig.

14. Slaatje B

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, een soort gouden.. ding :+
    Maar het je krijgt inderdaad de Rising Sun.

15. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar zo bijzonder is die toch niet :+.

allemaal gedoe om niks lijkt wel haha.

16. Slaatje B

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, hij is eigenlijk best slecht :+

Je moet die katana eigenlijk gewoon pakken, maar daar kun je pas bij als je veel verder in het spel bent, weet niet waar je nu bent maar goed ;)
    The Daichi is het volgens mij.

17. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    net de quest van blind date gehad als je dat iets zegt. Mijn 2e hero gevonden iig.

Kom ik nu eindelijk achter wat dat stemmetje is die je telkens hoort maar amper ziet vaak (gargoyelle ofzo), ik dacht ik schiet er eens op dat die zijn waffel houd.

18. Slaatje B

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die dingen zijn achievements waard hè ;)

19. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het spel nog maar net.
    Ik heb net de missie gehad:
    waarbij je met waterkruiken die grot door lopen moet.
    waarbij je wordt aangevallen door hollowmen
    Om aan geld te komen doe ik nu steeds dat werk bij de smid en houthakken enzo
    Maar is er ook een makkelijkere/betere manier om aan geld te komen?
    (behalve met die cheat van de tijd)

en hoe kun je met iemand wat "romantisch" doen.
    Ik ben al getrouwd heb een huis met een bed, maar als ik hem (ik speel als vrouw hehe :+) meeneem kan ik alleen slapen...

Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  20. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afvallen
    Koop selderie bij groenten stalletjes. Deze zorgen ervoor dat je 5 of 10 fat verliest.

Makkelijk geld
    Dit is vooral handig voor beginnende spelers. Zoek een pub op en ga een beetje beertender spelen. Hoe groter je chain hoe meer geld. Heb laatst zelf ook gedaan en kreeg 1500 coins per biertje.

Snel exp (pas op kost geld) *SoulFighter*
    als je in het begin tekort aan experience komt kun je bij de potions store/alchemist aan de bowerstone market potions kopen met XP (2500 xp potions, later 12500 potions en nog later 65000 potions), ze zijn wel behoorlijk duur. Ik geloof 500-10000 gold.

Post 200:lol:_O_

Laatst bewerkt: 1 feb 2009

Deel Deze Pagina