1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt gelijk, maar met een andere reden: FPS = First Person Shooter en heeft dus niks met een RPG als Fable te maken. ;)

    En het argument dat je niet kunt zien dat je character veranderd in first person view gaat ook niet helemaal op. In menu's of iets dergelijks kun je jezelf natuurlijk vast ook nog wel zien. :9 [maar het is gewoon het type spel om in third person gespeeld te worden en daar zullen ze niet van afwijken].
     
  2. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  3. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Het ziet er echt Fable uit :) ik hoop alleen dat je gastje deze keer wel een stem heeft
     
  4. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik hoop dat ooik heel erg. Dan is het veel leuker
     
  5. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die klacht lees ik maar bij een aantal mensen. Ik heb er zelf nog nooit echt problemen mee gehad.
     
  6. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Een probleem was het niet, maar ik miste het toch. Ik hoop ook dat je die naam eens een keer niet voor niets krijgt. Ik haat het als ze allemaal steeds zeggen: Hello Hero. of zelfs the guildmaster: Welcom Hero. Das nogal stom.
     
  7. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de teaser nog niet gezien (x360 ontwikkelingen niet zo gevolgd), maar echt een gave teaser, superveel sfeer.

    Als ze van fable 2 een game maken die een stuk groter/langer is dan fable, met misschien iets minder linaire paden en wat meer diepgang, dan kan dit echt een supervette game worden. Toevoegingen zoals multiplayer en/of een dier wat jou helpt lijkt me erg gaaf. Over die geweren trouwens; dat vind ik niet echt erg, zeker niet aangezien de sfeer goed blijft. Bovendien had je in fable ook al boogschutters dus het schietelement was al verwerkt :). Hoop alleen niet dat ik tot 2008 moet wachten, is wel iets teveel van het goede...
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Every once in a while it's that time of the year..:cool:
    Woot nieuwe milestone \o/
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop het niet, ik vond het juist wel leuk dat hij naamloos en stil was. Z'n uitdrukkingen en dergelijke moeten natuurlijk blijven, maar geen stem vond ik juist goed. Zo kan de stem niet tegenvallen, en omdat je hem niet hoort valt het eigenlijk niet zo veel op.

    Ik vind de linaire paden juist een goed punt van Fable. Goed punt? Ja! Omdat je een bepaald punt opgestuurd werd konden de makers veel beter sfeer en speciale omgevingen aan het terrein toevoegen, of bepaalde punten waar je persé met een tegenstander geconfontreerd werd. Multiplayer lijkt me ook erg leuk, dat je met bijvoorbeeld 10 Heroes in één wereld rond loopt, meer wordt niet meer leuk en dat je kan handelen e.d. Samen speciale Multiplayer missies doen enzo! Het pistool vind ik ook een leuke aanwinst, langzaam maar krachtig.
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Fable 1 vond ik fantastisch. In een prachtige wereld lopen met mooie bossen. De sfeer was gewoon geweldig. De opdrachten waren ook wel leuk. Het kiezen was goed. En ik heb er 30 uur over gedaan om hem uit te spelen. Dus kort vond ik hem ook niet. Ik heb weer zin om in een prachtig stukje te staan vol met vlinders, bloemen gras en een heerlijk zonnetje waarbij je kan doen wat je wilt. Ik hoop daarom dat ze de graphics goed oppoetsen maar niet heel realistisch maken. Ik vond het uiterlijk van de stukken gewoon perfect.
     
  11. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond juist Darkwood geweldig.. grimmige sfeer, juiste muziek, mooie graphics.
    Ik hoop dat er meer "donkere" gebieden bij komen want dat viel mij een beetje tegen van Fable 1.
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat hoop ik juist niet. Vermijd meestal de donkere paden in dit soort spellen omdat het beestal een slechte sfeer heeft die me niet aanstaat. Maar dat is gewoon mijn mening. ^^''
     
  13. basovich

    basovich Guest

    bron: insidegamer.
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    30 uur om fable uittespelen....10 uur hier :) Ik vind dat soort games geweldig!! En heb tot nu toe niet echt een game gezien dat een uitdaging was maar dan ook niet te lastige en dan toch leuke dingen had zoals , Je ziet je armor in-game en niet alleen in battles (enchanted arms!) En je kunt overal wel wat leuke dingen vinden om aan te doen en dat vind ik persoonlijk een hele grote pluspunt!! Ik heb nadat ik hem uitgespeelt heb nog uren zitten spelen om hele steden in mijn macht te krijgen }:] ! Maar als ik fable 2 30 volle uren met vol kan genieten dan hebben ze voor mij een toppertje te pakken! :thumbs:
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Milestone :+
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent dus gewoon bang:):

    ik vond die afwisseling wel cool.
    om naar je geboortedorp terug te keren moest je eerst door dat grote bos met die bigmoma wolven en dan kwam je opeens in een prachtig dalletje met mooie veldjes. als ik uit dat bos kwam had ik altijd weer zoiets van... jeej..\o/
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    De eerste keer dat ik naar Oakville moest lopen door dat donkere bos was dat super moeilijk en ontzettend spannend. Haha.. Fable was gewoon meesterlijk.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, hehe, dan weten we dat ook. :+

    Maar hoe geweldig Fable is/was weten we nu al, zullen we 't weer over dat nog-geweldiger-wordende-Fable2 hebben? :cool:
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de nieuwe artwork te zien is-ie nu al geweldig :cool: .
    Favo screenie is toch wel die in die grote hal, vraag me echt af waar dat is, lijkt me zo dope om door te lopen met m'n mighty good mage :cool:
     
  20. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    De volgende milestone komt er zo aan:eek: :D :p Kan niet wachten, hoop op veel informatie en iets in-games.:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina