1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je bedoelt, vandaag? 8)
     
  2. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, :p Eigenlijk bedoel ik over een tijdje. Maar ze waren laat met de vorige milestone, die was van September. En er komt in oktober eentje, (De nieuwste was ook in oktober, maar het was een verlate septembermilestone als je begrijpt wat ik bedoel) en daar waren ze al mee bezig ofzoietsXD
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, verwacht m ergens rond midden oktober 8)
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezee.._O_

    ik wil zon badguy worden zoals je in dat filmpje zag. (die duivelsjaak)
     
  5. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat weer een milestone op deze site. (Eindelijk) Toch iets wat ik niet wist. Zoals dat van Bowerstone en de vogel:p

    Er staat aan het einde dat het weer zoals fable 1 lijkt, maar ik denk dat ze nu toch wel wat geleert hebben, en vertellen wat er nu al inzit:C:
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop het, voor we weer minder dan de helft hebben van een beloofd spel. :+ Wel mooi ja, die intro enzo. :D
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    De playable Versie van fable 2 is er al! En hebben ze laten zien aan microsoft!!
    Ik wil ook :mad: Maar dat wil dus zeggen!! Hij komt dus zeker de weten 2007 uit _O_ :thumbs:
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kom je daar nu pas achter? :+ Dat ie 2007 uitkomt? Maar dat maakt niet uit, BTW, een speelbare versie is speelbaar he, meer ook niet. 8) Verwacht dus nog geen technische hoogstandjes enzo. ;)
     
  9. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat ze met een demo voor de computer komen, en later het spel op de computer. Als ik zeker weet dat hij niet op de computer komt, koop ik een xbox360:p

    Maar dat intro lijkt me zooo werkelijk mooi, ik kan het zo al droomen (wub) ik kan echt niet wachten of ingame screens en filmpjes:p
     
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik nog wel milestone posten sindsdat niemand hem hier schijnt te lezen |:-
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik toch wel! :eek:
     
  12. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    :p Ik snap het niet, maar ik lees het vast:p
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan altijd rekenen op jou willem :+.
    Maar wat vinden jullie eigenlijk van het idee dat age-ing system waarschijnlijk op uren zal gaan ipv hoe ver je in het spel bent?
     
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het wel een goed idee dat het op uren gaat. Is wat realistischer dan hoe ver je in het spel bent. Je zult nu dus een beetje moeten balancen met main quest en side-quest om geleidelijk oud te worden :).

    *moet nodig eens de startpost updaten :+
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *sniff* Sorry Dark :p En dat age system lijkt mij wel geinig :) Maar op uren? Dus dan speel je 1 uur ben je 1 jaar verder? :p Dan ben ik pas 14 met de gewone fable als het erin zat xD Dus daar moet je wel ff bij nadenken!! :x
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie zegt er dat 1 uur 1 jaar is?
    Het kan ook 5 uur=1 jaar of 10 uur=1 jaar zijn. Even afwachten dus hoe ze het gaan implementeren.
     
  17. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me erg leuk een veel realistiescher. Maar je moet er wel mee oppassen. Ik vond het in Fable leuk om voor mijn eerste quest darkwood te doorkruisen en naar oakvale te gaan. Het moet niet zo zijn dat je dan ineens al 1 jaar ouder bent:p Maar het is wel een beter systeem. Het was eingelijk ook raar met de quest van je moeder. Dan zit je een jaar in de gevangenis, en is er niks veranderd en heeft jack nog steeds niks gedaan:p
     
  18. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ong 1/2 uur= 1 jaar en je begint niet vanaf jaar 1 hè, maar denk eraan dit is gewoon een forum gerucht.
    Maar als het zo is hoef je niks uit te zoeken met hoe je t gaat doen.
    Als je doodgaat, (je kunt een familie maken (confirmed) kun je waarschijnlijk met een familielid verder spelen (je kind waarschijnlijk, playable deel wel weer forum gerucht)
     
  19. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me cool, maar ik denk niet dat je er veel aan hebt. Misschien kun je vier gen. lang spelen. Elk gen. een nieuwe richting:p
     
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    een half uur is dna 1 jaar? nooooit. ben je 1 quest aan het doen waar je dan een heel jaar mee bezig bent. de eerste vijand verlsan doe je in 20 sec. en 20 sec is in die game dan 2 weken ofzo:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina