1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoor..._0/
     
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet ingame. Er zijn wel bepaalde assets uit het spel verwerkt in de trailer, maar het is cg.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat ik van de trailer gezien heb geeft mij het idee dat het zich ergens anders afspeelt. De stem die wat vertelt zegt wel dat de wereld veranderd is, maar die weg met de huizen en dan links in de verte een kasteel herken ik niet uit Fable of TLC. Dus ik hoop op een nieuwe wereld, of een uitbreiding van de huidige.
     
  4. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    en misschien de mogelijkheid om als vrouwelijk personage te spelen ...

    Fable met Oblivion vergelijken vind ik gewoonweg dom. Het is niet omdat het beide RPG's zijn...
    net als bij motorsport. F1 vergelijken met MotoGP... Onmogelijk.

    Het feit dat Fable een simpelder spel is ivm Oblivion opende voor mij de wereld van RPG. Had ik Fable nooit gespeeld zou ik niet rap met Oblivion begonnen zijn. En het feit dat Fable gewoonweg "makkelijker" is ook voor de jongere spelers onder ons. Ik ken een gast van 7j die Fable dolgraag speelt. Oblivion speelt ie ook wel maar de inhoud en vooral het Engels is te ingewikkeld voor hem. Hoe dan ook, wij kijken samen uit naar Fable2!
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Natuurlijk kijken wij samen uit naar Fable 2! ;)

    Ik hoop overigens ook dat je in dit spel van Fable ook mantels kan dragen, kappen over je hoofd, schilden gebruiken en wersperen zou ook leuk zijn. Ik hoop ook dat je twee wapens kan gebruiken. Bijvoorbeeld twee Shortsword. Ook zou het leuk zijn dat jezelf kan kiezen hoe je een Longsword gebruikt. Eenhandig of tweehandig, wat het meteen mogelijk maakt om dat wapen in combinatie te gebruiken met een schild of een ander wapen zoals een bijl.
     
  6. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    zie ik daar nu een pistool?8)
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee..volgens mij zie je dat verkeerd 8) :p .

    Dope toch, brengt nieuwe gamplay met zich mee. Het moet natuurlijk wel goed uigewerkt worden. Dat was weer het probleem van Fable.
     
  8. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Er waren toch ook geruchte over een hond die je krijgt en die slecht word als jij ook bad word??
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, die geruchten waren er. Of zijn er nog steeds.
    Ik hoop er zelf aan de ene kant wel op, maar aan de andere kant ook niet. Aan de ene kant lijkt het me leuk als het er in zit omdat het dan net als jij evolueert naar je statistieken en uiterlijk, maar aan de andere kant vraag ik me af welk nut het met zich meebrengt?

    Over die ene screen met dat pistool, ik vind het wel leuk dat er pistolen in zitten. Eerst twijfelde ik eraan, maar bij nader inzien lijkt het me wel vet ja. Het is langzaam, maar krachtig en doelmatig wapen. Ook lijkt het me gewoon bruut om één of ander monster voor zo'n *** te knallen. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  10. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    vooral omdat het zo'n spaans pistolet is en geen laserachtig gun. Echt nog een geweer waar je het kruid moet inladen (bij wijze van spreke prolly)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jep, en daardoor is het net zo 'eerlijk' als een zwaard, omdat dat juist snel en behendig is.
     
  12. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat je gwn de kogels kan ontwijken en afweren.
    En in dat filmpje zie je ook op het eind 2 helden een balvarine vermoorde zal er een co-op mode inkomen ofozw??
    Lijkt me wel heel vet:p
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    *Dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, me misschien, wie weet! :eek:
    Maar het kan net zo goed zijn dat je in de SP gewoon een Sidekick hebt, of dat in sommige missies je gewoon NPC's aan je zijde hebt. Opzich kon je van dat Pre-Rendered filmpje niet veel leren, behalve dat het verder in de tijd is.

    Co-Op lijkt mij trouwens ook vet :cool:

    [​IMG]

    De jas van deze mevrouw wordt vastgehouden door een...tja, door een... 'ding'. En daarop staat een logo wat wel lijkt op het logo uit Fable van de Fighters Guild en van de god Avo. Dus ik denk zomaar dat er een nieuw/ander Guild is en dat zij daar een lid is of misschien wel de Guildmaster. 't Is maar een idee, en voor 't zelfde komt ze niet eens in het spel voor. :+
     
  15. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu wel meer vrijheid net als bijvoorbeeld WoW(ook al is het geen MMo)
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah, de vrijheid die je had was op zich wel genoeg, ze moeten alleen zorgen voor meer wijdse omgevingen (als in oblivion), maar ik denk dat jij dat ook bedoelt :9
     
  17. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de lineare paden moeten weg of flink worden aangepast. Ik vond het eigenlijk niet zo heel storend maar toch. Dat er guns inkomen is ook niet zo erg... ik denk nu aan het geweer van Jade Empire van die Brit:9. Dat werkte ook best wel goed.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat wapen heette Mirrabelle, maar ik vond die linaire paden niet storend en vond het niet eens erg. Ik vond het juist wel leuk, omdat Fable niet uitgebreid was en 't juist leuk en verslavend hield omdat het allemaal simpeler en meer linair is. Vond ik ook wel leuk, maar bij TES 4 Oblivion bevalt die vrijheid me dus ook wel.
     
  19. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    juist dat zou een beter voorbeeld geweest;)
    Damn willem hoe kom jij aan die informatie??:p
     
  20. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    In fable had je echt geen vrijheid vond ik. Ja je kon vrij rondlopen, maar dan was er niet veel te doen. Als je het 2 uur bij wijze van speelde dan kon je de weg al dromen. Ik vond dit een zwaar minpunt van fable.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina