1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    nee man XD
    ik bedoelde net zoiets als de aprentice outfit uit fable1 ;)
    ik liep het hele spel door met dan ding aan met me hoodie omhoog...bijnaam hood uiteraard :p
    gewoon duister weetje een hoodie :9
     
  2. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    het is dus zo dat als je eerst een kamp bevrijd van bandieten aanvallen dat er dan later een dorp kan staan en nog later misschien wel een stad.:cool: Ik ga echt lekker alle kampjes helpen en de goedheid zelve uithangen, want dan kan ik later alleen maar meer steden rulen:D
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, wedden dat gewoon een Main Quest is die dan 't verloop beinvloedt. Verder reken ik niet op al te veel van zulke dingen. Sfeer vind ik veel belangrijker en véél leuker!
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nieuwe gear zal vast en zeker geen grote feature zijn aangezien dat iets is dat zeker er in komt.

    Ik hoop zelfs meer iets als een paard bereiden ofzo. En dat je begint met een gewone normale paard en naar mate je rijker word je je eigen paard kan voorzien van mooiere en betere zadels en later een eventuele kar erachter spannen. En als je later een echte landlord word je een complete koets kan berijden. Ofzelfs iemand die voor je rijd terwijl jij erin zit. :)
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    hmmm... ik heb nog nooit paarden gezien in fable....en een lui leventje zal je niet kunnen leiden in fable zoals bijv in zon koets zitten...je moet VECHTEN in dit spel :)
     
  6. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    BOOJAAAH!
    hobbes onthoofden enzo ;)
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    huh:9 ik snap jou reactie niet :9 hoezo dan hobbes onthoofden?? hahah en die hebben een te dikke en ingezakte kop daarvoor die kop van hun is helemaal in die vetrollen gezakt dus laten we het ff naar bandits veranderen:)
    sorry voor mn nasty hobbe nek stelling:9
     
  8. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha ok :9
    bandits it is
    maar anyways...zou wel dope zijn, een paard
    ook dat je m armor zou kunnen geven enzo:)
     
  9. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je maar kunt vechten als je op het paard zit :y
     
  10. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je goed luistert hoor je PM in de GDC presentatie heel even iets over paarden zeggen.
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik veel meer naar uitkijk is dat we eindelijk een open wereld krijgen ipv vaste paadjes, vond ik een van de weinige minpunten aan Fable
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja het hoeft niet helemaal free-roam te zijn maar de paden wat meer goeie dinges te geve:9 wat groter enzo dat je toch nog het gevoel van free-roam hebt ofso
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah niet helemaal eens met Dark xbox'er, ik vind je moet wel een doel hebben en dat ze je daar ook een beetje in ''verleiden'' zodat als je het verhaal volgt nieuw gear en wapens krijgt die natuurlijk wel weer wat beter zijn dan de wapens die je vind als je gewoon rondt loopt, en dat was perfect in fable en dat idee wil ik ook weer zien in fable 2 alleen dan een STUK uitgebreider en groter :)
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    tja tja,jammer dat PM zo over die mini map denkt...ik kan nou nooit horen/merken waar mn vijanden vandaan komen,zonder die mini-map ga ik dood.
    en PM zei dat je hond precies zoals die bij jou past is en dat hij je mini map is...maar als mn hond precies bij mij past is die zo dom en wannabe dement als de pest en heb ik er niks aan:9
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als dit topic vol is wil ik graag het nieuwe topic aanmaken. Heb vroeger ook veel Fable dingen op 't forum gedaan, zou 't wel leuk vinden als dat weer kon!
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    wanneer is ie vol dan?? vn mij mag het trouwens
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Bij de +1000 posts
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    zal ik dan ff heel veel offtopic shit aan elkaar lullen?? dan ben ik er binnen 5 minuten :9
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wil niet zeggen dat we precies bij 1000 posts een nieuwe topic aangemaakt word soms kan het zelfs oplopen tot de 1500 posts. :p
    Of ik heb et mis en het is bij de 100 paginas. ;)

    Edit: ik had et toch goed het is bij de +1000 posts.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  20. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Oldschool zooi toen met Fable in de subfora :+
    Iig ik gebruik die minimap eigenlijk nooit, en vind t wel chill dat je hond/pet als scout zal gaan dienen. *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina