1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk niet dat Fable een RGP wordt in de trend van Oblivion, dus echt 'vs' zal het niet worden denk ik, verschillende game, verschillende fans. :)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe details rond Fable 2
    Nieuws | 10 juli 2006 - Op de afgelopen E3 liet Microsoft in een teaser zien dat Fable 2 een meer volwassen uiterlijk heeft en misschien zelfs de mogelijkheid om met een vrouwelijke hoofdpersoon te spelen, nogal weinig voor een grote titel als Fable 2. Enkele dagen geleden liet Lionhead gelukkig wat meer los.

    Hoewel de ontwikkelaar zo weinig mogelijk voor het uitbrengen wil vertellen in verband met het tegenvallende eerste deel kregen we wel even te horen hoe het er voor staat. Op dit moment is men het verhaal aan het afronden en is men bezig de verhaallijn in het spel toe te passen. Dit tweede deel speelt zich zo'n 500 jaar na het eerste deel af en de inwoners en het uiterlijk van Albion is daardoor flink aangepast. Met dat 500 jaar verschil komt ook de invloed van de moderne industrie, in de E3 teaser waren bijvoorbeeld al vuurwapens te zien maar verwacht vooralsnog geen Star Wars taferelen.

    Volgende maand zegt Lionhead weer wat info los te laten.
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Dulle, ik weet niet waar jij die info van gekopieerd hebt, maar een zin stoor ik me echt dood aan :eek:

    modern moet je echt met een pak zout nemen..
    De wapens uit de trailer zijn van net na de middeleeuwen (rond de tijd van de kolonisatie), dat durf ik toch echt niet modern te noemen.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Insidegamer :)
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Modern in vergelijking met Fable denk ik. ;)
     
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan nog is die zin niet echt goed ;).
    Maar goed, ik hoop dat ze binnenkort wat nieuw beeldmateriaal vrijgeven, anders duurt het nog veel te lang voor het spel uitkomt (dan verwacht ik een release holiday 2007).
     
  7. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond ook in de milestone ;)
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Sterker nog, in die milestone stond dat het al bekend was dat het zich 500 jaar na Fable afspeelt e.d.
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind vind het jammer dat het spel meer voor volwassenen word. Bij Fable 1 was de sfeer naar mening gewoonweg perfect. Je liep onder de stralende zon door mooie bossen en bloemen. Echt de sfeer vond ik echt geweldig bij Fable. De graphics waren ook goed en de stijl/engine was goed naar mijn mening. De personages zagen er sprookjes achtig een mooi uit wat ook mee deed aan de sfeer. Ik vond het dus jammer om te horen dat het spel nu wat volwassener word. Ik had liever de stijl gehad bij Fable 1 maar dan met opgepoetste graphics. Gelukkig dat Fable 2 nog in de zelfde wereld afspeeld want anders vond ik het misschien niet écht een Fable meer.
     
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zou ik me niet te veel zorgen over maken, Fable 2 blijft zich afspelen in albion, dus grote kans dat je een hoop oude plekken nog steeds hebt.
    Toch hoop ik wel dat het iets meer free roaming word i.p.v. over al die weggetjes lopen etc, niet dat ik er mee zit, maar het zou wel een verbetering zijn.
    Ten tweede, ik denk dat ze het spel volwassener gaan maken op de manier van meer gebieden zoals witchwood etc, gewoon niet te blij maar een meer ''dark'' sfeertje.
     
  11. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    hier een hoop nieuwe info over fable 2 waaronder dat er een live modus zal zijn, dat je 'pets' kan kopen die je beschermen en dat je veel quests samen met andere hero's moet doen en een hoop meer. http://www.msxbox-world.com/xbox/features/article/178/Fable-2-What's-next?.html
     
  12. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    als het nu eens een clickable link was en een die juist is ;)
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hij doet het WEL hoor:)

    dit wordt trouwens denk ik één van de mooiste games voor de 360 tot nu toe.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Mooi misschien wel, maar ook leuk? Hoe lang duurt het deze keer voordat je een uberheld hebt met 20 resurrection vials (in 1 keer tot leven + 100% healed) op zak, die je om de 5 meter vindt?
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2006
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast Fable ging ook niet over het levelen of de moeilijkheidsgraad, en zoals al ontelbare keren gezegd: *Sigh there i go again* Fable gaat om de keuzes die je maakt, en dat maakt de gameplay van fable, niet de moeilijkheidsgraad etc.
     
  16. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat de game dit keer wat groter word, had Fable 1 binnen niet zo een hele lange tijd uitgespeeld.
     
  17. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunt ook meer doen dan een spel met main quests uitspelen en in een hoekje gooien ;)
    Ok, hij was kort maar mensen die er net 9 uur uithalen hebben dus alleen de main story line gerushed.
    Toch mag hij van mij altijd langer, want meer fable is altijd welkom :b:
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Prima, maar de unbalancing was werkelijk verschrikkelijk. Van het mooie sfeertje heb ik ook genoten, maar een *te* gemakkelijk spel kan mij evenmin lang boeien. De endboss viel letterlijk binnen 10 seconden neer (no joke). En dat zonder expliciet te powerlevelen.
     
  19. fpsfreak

    fpsfreak Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ze doen niet aan het' hoe verder ik het spel uitspeel,
    hoe sterker de levelbazen worden'.
     
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop niet dat ze het weer voor ons xbox fable-lovers verzieken door de game weer half uit te geven aan ons en de hele shit weer op de pc te gooien.(of is het deze keer "only on xbox"?)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina