Hoi, gisteren Fable 3 gekocht bij mediamarkt. Het spel ging al na enkele minuten hangen. Noch 3 keer opnieuw geprobeerd en telkens weer een freeze. Cd was niet beschadigt en dus heb ik een nieuwe gekregen bij MM. Vandaag hetzelfde probleem met de nieuwe disc. Ik heb alle updates uitgevoerd en mijn Xbox is bijna nieuw. Help please!
Zal toch aan je xbox liggen. Kan de disk reader lens zijn, heb je het alleen met Fable? of ook met andere games?
Ik las net op dit forum onder "Fable3" thread dat er meer mensen zijn met dit probleem. Is dus een software probleem...
Ja, was op harddisk. Hier een andere gamer: Oorspronkelijk geplaatst door Fiasco "Ik begin echt schijtziek van die vastlopers te worden, game staat op mijn HDD maar blijf toch heel wat vastlopers hebben. Probeer nu al twee keer verder te gaan, twee keer loopt ie vast. Net zoals de framerate, schijt irritant."
Ik heb hetzelfde probleem! Maar alleen met accounts die zijn aangesloten op xbox live. Ik ben fable nu aan het spelen onder een nieuwe account die ik dus niet op live heb aangesloten. Dit werkt!.. maar... zodra ik het spel naar de harde schijf installeer loopt hij inderdaad vast. Sinds ik fable 3 voor de eerst keer op mijn harde schijf heb geinstalleerd lopen al onze accounts die op live zijn aangesloten vast en we worden uit live gegooid. De accounts zijn traag en je zit soms 3 minuten te wachten voordat een knop reageert.Eventuele updates kunnen we daarom ook niet downloaden (ook niet meer voor fallout dat OOK nog steeds vastloopt) Nu is er op dit moment wel een groot probleem met xboxlive, dus ik hoop maar dat het allemaal daar aan ligt. Maar onder de indruk van de grote releases van de afgelopen paar weken ben ik niet!!!